Pager

Auteur Topic: Pager  (gelezen 12931 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #60 Gepost op: 18 maart 2005, 19:29:37
Dan ontvang je idd alle berichten uit de regio waar die code gebruikt word  ;)

Ik heb maar 2 code's erin staan

monitorcode ambulance en monitorcode brandweer
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #61 Gepost op: 18 maart 2005, 23:11:47
Da's een slimme zet, ik dacht dat het niet kon, maar ik hoorde Ben er ook al over, dus dit was een dubbele check... ;)

Christian


Target77

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 19 maart 2005, 08:42:37
Da's een slimme zet, ik dacht dat het niet kon, maar ik hoorde Ben er ook al over, dus dit was een dubbele check... ;)

Christian

Gewoon de volgende keer naar me luisteren dus  ;) ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #63 Gepost op: 19 maart 2005, 21:59:28
Heb beide monitorcodes (medisch en brandweer) er ingezet en het werkt! Er moet nog wel wat aangepast worden zie ik wel, maar dat komt vast goed.

Christian


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #64 Gepost op: 19 maart 2005, 23:59:04
Ik heb nu alleen de OVD Midden Zeeuws - Vlaanderen erin staan, vandaag 3 meldingen gehad en het was duidelijk sneller dan de analoge alarmering

BR 1 ZHS DE HONTE AFD A0 (KIN WIELINGENLAAN 2 TNZ OBMS-A Brandweer Zeeland ( OVD Midden Zeeuws-Vlaanderen )

BR 1 VEEMBEDRIJF DE RIJKE MERCURIUSSTRAAT 2 SVG OBMS-B Brandweer Zeeland ( OVD Midden Zeeuws-Vlaanderen )

BR 1 OUTOCOMPU (AVESTAPOLARIT ST FINLANDWEG 1 WDO OBMS-A Brandweer Zeeland ( OVD Midden Zeeuws-Vlaanderen )
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #65 Gepost op: 20 maart 2005, 10:48:30
Nou, om 10.44 en 27 seconden kwam de melding voor een A1 in Hoorn op mijn scanner (Analoog) en op mijn pager kwam de melding pas op 10.46 en 9 seconden.


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #66 Gepost op: 20 maart 2005, 12:15:15
Het bericht voor een buitenbrandje in Noordgouwe voor de OVD Schouwen-Duiveland kwam gisteravond precies gelijktijdig binnen met de analoge melding..