Pager

Auteur Topic: Pager  (gelezen 12932 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #50 Gepost op: 25 februari 2005, 06:42:25
vraagje, wie heeft hem voor de baas en wie heeft hem voor zichzelf ? Ik krijg de indruk dat veel van deze pagers de vervanger van de scanner zijn.

Als het gaat om de in dit topic besproken Apollo's (Jupiter/Mercurius) dan kun je er vanuit gaan dat ze allemaal prive zijn. De regio Amsterdam heeft er echter ook een aantal in gebruik in plaats van de Respond. Iedereen van buiten die regio heeft ze zeker voor prive doeleinden ;)

Groeten, Peter.


janneman82

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 8 maart 2005, 16:18:03
;D ;D Morgen mag ik mijn jupiter in ontvangst nemen ;D ;D


112Owolde

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 8 maart 2005, 22:44:02
Als het gaat om de in dit topic besproken Apollo's (Jupiter/Mercurius) dan kun je er vanuit gaan dat ze allemaal prive zijn. De regio Amsterdam heeft er echter ook een aantal in gebruik in plaats van de Respond. Iedereen van buiten die regio heeft ze zeker voor prive doeleinden ;)

Groeten, Peter.


Nee hoor iemand hier uit het dorp heeft een jupiter.  :P Zit bij de brandweer en heeft hem via zijn baas. Hij werkt als beroeps in Hoofddorp  ;D


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #53 Gepost op: 8 maart 2005, 22:47:35
Nee hoor iemand hier uit het dorp heeft een jupiter.  :P Zit bij de brandweer en heeft hem via zijn baas. Hij werkt als beroeps in Hoofddorp

Nou dan klopt het toch  :D

Groeten, Peter.


Smitfire

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 9 maart 2005, 11:29:52
Als alles meezit, krijg ik dit jaar (gelukkig nog maar 9 mannden  ;D ;D) mijn pager. Van de baas, zeg maar  ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 12 maart 2005, 13:30:17
Nee hoor iemand hier uit het dorp heeft een jupiter.  :P Zit bij de brandweer en heeft hem via zijn baas. Hij werkt als beroeps in Hoofddorp  ;D
Enig idee waar Hoofddorp ligt?  :D

Groeten,

Bart


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #56 Gepost op: 12 maart 2005, 14:13:36
Enig idee waar Hoofddorp ligt? :D

Groeten,

Bart
Ehm....jah...das aan de andere kant van de brug ff doorrijden onder de A4 door...hoezo?? :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bart S

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 12 maart 2005, 14:53:39
Ehm....jah...das aan de andere kant van de brug ff doorrijden onder de A4 door...hoezo?? :P
Haha, leuk....  ;D

uiteraard was mijn vraag gericht aan 112Owolde, die blijkbaar dacht dat er ook brandweerlieden die niet werkzaam zijn in de regio Amsterdam voor hun werk met een Apollo pager rondlopen. Hij wist er een die in Hoofddorp werkt, maar Hoofddorp ligt in de Haarlemmermeer en valt dus onder de Regionale Brandweer Amsterdam e.o. (maar dat hoef ik jou niet te vertellen  ;))

Groetjes,

Bart


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #58 Gepost op: 18 maart 2005, 18:55:05
Nog ff een vraag: als je de monitorcode van ambulance en brandweer in je pager zet, ontvang je dan alle berichten of is dat te simpel gedacht?

Christian


ambudennis

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 18 maart 2005, 19:20:04
Nog ff een vraag: als je de monitorcode van ambulance en brandweer in je pager zet, ontvang je dan alle berichten of is dat te simpel gedacht?

Christian

Dan ontvang je idd alle berichten uit de regio waar die code gebruikt word  ;)