Ze moesten ook nog overstappen op de Pelikaan, een sleper die wat hoger ligt en als tussenstap diende voor de hogere wallenkant.
De Huizer met de twee Pieten voer niet langzaam, maar op volle snelheid. Beide bemanningsleden keken naar voren, slaat één Piet overboord ben je honderd meter verder eer je in de gaten hebt wat er is gebeurd. Er zijn zit plaatsen, waarom gaan ze daar dan niet op zitten... En met die zittende Sint heb ik ook geen probleem, die Piet daarnaast zit prima. Maar de agent en de burgemeester...
In het begin van de video zijn er twee mogelijkheden: als die schipper expres tegen ons aan voer is dat asociaal. Ik denk echter dat dat per ongeluk ging en dat zegt iets over de stuurmanskunst van deze schipper. Vooral met evenementen staan er vaak mensen in de boot die je anders nooit ziet en die missen een stukje boot beheersing. ik raad dan het staan met je handen in je zakken ten zeerste af.
Waar je ook aan voorbij gaat 910001 is de voorbeeldfunctie die je hebt.
Ik heb een gloeiende hekel aan politie die bij een rotonde geen richting aangeeft bij het verlaten er van. En vind het voorbeeld van Joost sprekend, een garagehouder die zelf in een rammelkast rijdt is ook niet geloofwaardig.
Dat legde ik ook zo uit aan mijn vrouw, die 64" plasma aan de muur is pure noodzaak, niet voor mijn lol! Dat is voor mijn geloofwaardigheid.