Uitschuifbare wapenstok

Auteur Topic: Uitschuifbare wapenstok  (gelezen 211945 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #170 Gepost op: 8 december 2013, 17:28:15
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1226571 date=1386440317
De houder waarin de wapenstok ziet kan volledig draaien. Op de door mij geplaatste foto zie je de houder 'op de kop'.

In de Touran zit je met de huidige koppels al klem. Een ''draaibaar'' ding aan je koppel steekt nagenoeg altijd in je zij als je de auto inspringt.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Rutger038

• Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
Reactie #171 Gepost op: 8 december 2013, 23:33:43
Citaat van: PatrickSP link=msg=1226698 date=1386499002
Er is er volgensmij maar 1 getest: de ASP.

Ik hoop stiekem dat de uiteindelijke versie er eentje van onze oosterburen en Oostenrijk wordt: bonowi camlock. Veel handiger systeem en ook wat steviger. Nadeel is daarmee dan ook het hogere gewicht tov de asp.

Ja volgens mij is er maar 1 getest.. maar het staat we wel bij dat ik een variant heb gezien die in zij geheel zwart was en een waarvan het handvat zwart was en het uitschuifbare gedeelde metaalkleur.

black_ice_360

• Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #172 Gepost op: 10 december 2013, 15:16:10
Het model op de foto ziet er goed uit!
Geen agressiviteit (zoals sommigen nu roepen wanneer de huidige wapenstok aan de koppel hangt) maar wel meer 'klaar voor gebruik' dan de huidige stok in de broek. Straks de worker erbij, en we krijgen eindelijk een daadkrachtige uitstraling binnen de NL politie, ipv de huidige kantoormedewerker uitstraling. Gaat de goede kant op  O0

Rutger038

• Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
Reactie #173 Gepost op: 10 december 2013, 15:17:24
Citaat van: black_ice_360 link=msg=1227322 date=1386684970
Het model op de foto ziet er goed uit!
Geen agressiviteit (zoals sommigen nu roepen wanneer de huidige wapenstok aan de koppel hangt) maar wel meer 'klaar voor gebruik' dan de huidige stok in de broek. Straks de worker erbij, en we krijgen eindelijk een daadkrachtige uitstraling binnen de NL politie, ipv de huidige kantoormedewerker uitstraling. Gaat de goede kant op  O0

De meesten zullen niet een weten dat het een wapenstok is. Het zou net zo goed een zaklampje oid kunnen zijn.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #174 Gepost op: 10 december 2013, 20:58:47
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1227324 date=1386685044
De meesten zullen niet een weten dat het een wapenstok is. Het zou net zo goed een zaklampje oid kunnen zijn.

Tot je hem pakt en "uitslaat"  O0

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #175 Gepost op: 23 december 2013, 13:24:44
Laten we duimen dat hij toch snel ingevoerd gaat worden!

Henk070

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #176 Gepost op: 3 januari 2014, 22:15:33
Ben benieuwd, lijkt idd meer op een zaklamp met roterende houder !

Bart.

• Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #177 Gepost op: 4 januari 2014, 10:55:38
Ik weet niet of anderen hem ook hebben, maar ik heb hier een kopie liggen van de evaluatie door het Lectoraat Veiligheid en Sociale Cohesie.
Daaruit blijkt dat de onderzoekers positief zijn over de wapenstok. Er staan geen data bij van eventuele invoering.
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #178 Gepost op: 6 januari 2014, 21:15:01
Citaat van: BartK link=msg=1234021 date=1388829338
Ik weet niet of anderen hem ook hebben, maar ik heb hier een kopie liggen van de evaluatie door het Lectoraat Veiligheid en Sociale Cohesie.
Daaruit blijkt dat de onderzoekers positief zijn over de wapenstok. Er staan geen data bij van eventuele invoering.

Dat zijn de betere berichten. Is de evaluatie te verkrijgen via PKN?

Bart.

• Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #179 Gepost op: 6 januari 2014, 22:43:01
Dat zijn de betere berichten. Is de evaluatie te verkrijgen via PKN?
Geen idee, ik heb hem op de laatste vakdag meegepakt. Als je me je PA mail even PM't, wil ik m wel voor je inscannen.
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in