jammer of gelukkig ?

Auteur Topic: jammer of gelukkig ?  (gelezen 3323 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 30 november 2003, 22:00:52
Ik heb het mailtje ook gekregen en denk dat als je zo'n mailtje maakt je even de moeite moet doen de spellingscontrole er over heen te halen.

Word je misschien nog serieus genomen ook.

Henk

Een kniesoor die daar op let, Henk...... ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 8 december 2004, 18:31:11
k mis het nog iedere dag, t was een soort gewoonte, maandag avond laat, videoband er in, volgende morge vroeg er uit en 112 weekend kijken (zelfs nog 0611) en natuurlijk ook nog 112 midweek en 112 special
ik mis het echt  :( :'( :'( ???

zijn er al plannen voor iets nieuws?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #12 Gepost op: 9 december 2004, 00:29:15
Nee. Veel van die berichten werden opgepikt via de scanner. Het is nu niet meer mogelijk de verichtingen van de politie en de ambulance te volgen. Tegelijk met de invoer van C2000 is de communicatie met de pers "gestroomlijnd" en alles loopt nu via voorlichting. Die raaskalt er lustig op los en alle kranten nemen die onzin klakkeloos over. Zo niet gaan ze in de ban. Wat is Nederland een heerlijk land geworden, de pers in de tang, je bepaalt als politie wat er in de krant geschreven wordt en het publiek helemaal tevreden want fouten worden niet meer gepubliceerd. Zo heeft de politie en de horeca van Bussum besloten "ongeregeldheden" niet meer te publiceren vanwege het onveilige gevoel dat daarbij opgeroepen wordt, de ouders mochten eens besluiten hun kinderen niet meer in Bussum uit te laten gaan (dat zou inkomsten schelen), en de tanker die volgens de politie geladen zou zijn met NAFTA bleek achteraf het wel door de twee collega tankers overpompbare gasolie te bevatten maar ze werden door de politie weggestuurd, 80 000 liter die opgeruimd werd bleek maar 20 000 liter te zijn van de 180 000 liter die wegstroomde, (Bron "De Schuttevear") en wie weet wat er zich allemaal nog meer afspeelt achter de hermetisch gesloten deuren.

Een flinke deuk in de democratie en niemand die zich er druk over maakt.

Henk


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #13 Gepost op: 21 december 2004, 21:56:47
Het was echt mijn lievelingsprogramma echt jammer dat het is verdwenen, nu is er wel actienieuws van Sbs6  maar das toch Veeeel minder leuk!