Daar ben ik het wel mee eens en zeker als je al 15 x de dupe bent geweest.
Dat ze dan gaan posten, 99 punten
Toch denk ik dat de politie beter had kunnen posten, want je weet gewoon dat directe betrokkenen heftiger reageren.
Dat een crimineel de verkeerde tegen kan komen, daar kan ik totaal niet mee zitten.
Maar om nu 24/7 een eenheid van de politie er te plaatsen is ook wel weer overdreven. Wel denk ik
dat als de signalen van meervoudige inbraak bij de politie zijn binnen gekomen dat ze dan er iets vaker
dan 1 keer per dienst langs zullen rijden en meer kan je ook niet doen. Want de politie is voor ieders
veiligheid en niet voor 1 pand.
Daarnaast ben ik wel geintreseerd in het feit wat er gebeurd is. Want waar ik aan dacht is of casus
AH overvaller van een aantal jaar terug. Dief word gesnapt vlucht weg en achtervolgd door medewerkers
en daar met te veel geweld "inbedwang" gehouden. Of casus, dief word gesnapt vlucht weg en in de achtervolging is de dief dusdanig op de grond gekomen met zijn hoofd dat hij niet meer kon opstaan.
Echter dit is wat ik dacht en puur speculatie, er rest ons niets anders dan afwachten tot er meer bekend
komt. Tot die tijd blijf ik erbij dat mocht je in je persoonlijke levensfeer worden overvallen door iemand die daar niet hoort te zijn dan mag jij je verdedigen tot de hoogte waamee jij word overvallen. Staat diegene zonder wapen of wat dan ook tegen over je dan ook geen wapen of iets wat als wapen gebruikt kan worden pakken. Staat hij wel met een wapen tegen over je, moet je wel 3x nadenken of je wel iets wil doen. De kans dat jij het dan namelijk niet na kan vertellen is zeer groot.