Sterker nog weet het antwoord al :-)
De kentekens van de 126 en 134 zijn op 15-11-2011 en 2-11-2011 opnieuw op eigenaar gezet.
Ik snap je vraag best, het is interessant om te weten waar die oude voertuigen naartoe gaan, maar ik denk dat we daar niet of moeilijk achter komen. De ambu's worden ingeruild bij Visser, zoals ravu voorheen ook deed, en daarna zullen ze aangeboden worden op de site van visser bij de gebruikte voertuigen. Op die site staat trouwens al even een Visser 4 voor verkoop maar dan wel met een archief foto van 5 jaar terug, dus mogelijk hebben ze dit al vooraf op de site gezet als een soort aankondiging voor de licting van 50 stuks
visser 4 ambulances die de komende maanden vervangen gaan worden.
Je suggereerd dat de 2 voormalig ravu ambulances een nieuwe NL eigenaar hebben maar dit zie ik ook niet zitten en puur weer door de km stand en leeftijd, een prive dienst koopt niet snel een voertuig met 3 a 4 ton op de teller, en ze zullen richting de 3,5 a 4 ton gaan vermoed ik.
Ik denk meer dat deze voertuigen voor export aangeboden gaan worden. Er rijden al een paar visser 4 ambu's in finland rond, en daar is de visser een apparte verschijning omdat ze daar over het algemeen binz rijden. Ik heb nog steeds het vermoeden dat visser een verkoop punt/dealer in finland hebben of een inkoper die de voertuigen hier in NL haalt. Ze hadden in NL bijvoorbeeld de voormalig 01-112 visser 4 te koop staan, dat was die ene met de standaard stalen velgen, en laat ik een gelijk voertuig nou een week later op de foto zien met LM-velgen in fins jasje.
foto anderson
Ik plaatst de verkeerde foto najah dan nog maar 3 erbij en dan kan je goed zien dat ze op het voertuig met export kenteken imitatie wieldoppen hebben gezet (mogelijk de 01-112 met stalen velgen) en dat er later door dezelfde prive dienst LM-velgen zijn aangeschaft.
foto anderson
en dan nog maar een foto van de oude 01-112, foto kazernes NL
Ik zeg niet dat dit voertuig nu in finland ik heb alleen zo mijn vermoeden.