Een wat late reactie, maar wat men mij bij Amstra vertelde, was dat de import wel degelijk via Amstra gaat. Zij zijn de importeur en ook al vindt Visser dat een jammer, de ambu's gaan wel van Bonn naar Gelderland ( ) naar Leeuwarden. Dat is ook gelijk de reden waarom Visser geen reclame maakt voor de Visser 5: die bestaat namelijk niet.
een late reactie is ook altijd welkom
. miss wat zeikerig, maar het impoteur schap kan wel via amstra lopen en de papierwinkel/bestelling ook, maar dan hoeft die auto daar nog niet langs zijn geweest, die kan gewoon direct vanaf bonn naar Leeuwarden op transport zijn gezet majah (dat bedoelde ik dus eigenlijk).
Inderdaad mijn reclame vraag ook weer opgelost, simpele reden eigenlijk
Wel jammer dat men gekozen heeft voor de 250 CDI met 204 pk.
Zn 4 cylinder loopt toch een stukje minder spoepel dan de 6 cylinders van MB!
Mjah dat klopt wel, maar geloof me maar dat dit een stevig doorontwikkelde motor is, en met een paar balans assen in de motor haal je veel trillingen weg
Zal Binz ze dan wel verlengen voor Miesen en niet voor Visser terwijl Binz samen met Nilson en Visser in een ontwikkelings samenwerking zaten voor de ontwikkeling van een lage Duitse auto en de iets hogere Visser V voor de Nederlandse markt?
Op de site van de RDW staat hij inderdaad ook als BINZ
Ik snap er niets meer van
Dat Binz niet meer op grote schaal gaat verlengen was duidelijk, maar waarom zouden ze dan voor Miesen kiezen, dit bedrijf ging een paar jaar geleden bijna failliet, en ze leveren maar een enkele verlengde mercedes af (voorheen dan he, nu hebben ze bijna het alleen recht).
Is er dan iets fout gegaan binnen de project groep Binz, Nilson en Visser
Bedankt voor jullie info en op naar het volgende raadsel