0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Wordt een mooie auto. Vanaf november is dat dus mijn nieuwe werkplek. Echter qua uiterlijk (o.a. blauwe verlichting) zal er nog het eea extra worden opgezet.
Dat van dat onderstel heb je correct. Echter er zijn wel meer partijen binnen Nederland die een laagmodel MB hebben besteld (A en/of B-auto). Dus dat op die foto een Miessen staat...dat kan best kloppen. Echter het uiterlijk van de Visser V is anders dan die jij op de foto hebt gezet .En ja..de RAVU is mede-opbouwer van de Visser V en hebben er een tiental in bestelling staan. Volgens mijn laatste gegevens (van een koploper wagenpark RAVU) van gisteren worden de eersten half oktober afgeleverd. Maar goed...eerst zien en dan geloven. Ben wel benieuwd wanneer ik erin mag gaan werken. De stahoogte zou eindelijk voldoende zijn om rechtop te staan.
Ook bekend welke er uit gaan, vermoedelijk alle oude tussen 2005 en 2006 zeker ?
en wisseling van het nieuwe model is misschien ook een mooie gelegenheid om de terberg (ans pans) ambulances op te ruimen ook al zijn deze nog niet zo heel oud.
er zou zelfs mogenlijk nog een visser type 3 in actieve dienst zijn, 09-151, kan het kenteken niet controleren want het is onduidelijk op die foto maar dat voertuig moet van 2003 of 2004 zijn. en wisseling van het nieuwe model is misschien ook een mooie gelegenheid om de terberg (ans pans) ambulances op te ruimen ook al zijn deze nog niet zo heel oud.