:)Ook prima hoor, maar met de naam Miessen niet aan te melden bij RDW en de verzekering.
Naast Miessen is er nog een Duitse leverancier betrokken voor de zijwanden, dus hang er maar een mooie naam aan.
Voor mij blijft het gewoon een MB. Én met een ster op de motorkap. Mooi stuk nieuw gereedschap toch?
Super dat je die info over de nieuwe voertuigen plaatst, weet ik gelijk dat mijn bron geen foto's meer plaatst.
ik heb net een kenteken van een oud type Miesen (bonna 211L witte kruis) op RDW gecontrolleerd, en dan staat er gewoon ''mercedes Benz'' bij handelbenaming terwijl dit onderstel ook door Binz is verlengd. het is gewoon een onduidelijk verhaal zoals het nu gaat, maar ik noem het toch geen visser meer.
Die ster mag trouwens niet gevoerd worden, staat wel beter natuurlijk, het binz chassis dat daar uit de fabriek rolt heeft geen ster. maar gelukkig schroeven ze er bij visser wel een ster op
. En het is zeker een prachtig voertuig geworden, ziet er echt stukken beter uit dan de visser 4.
Misschien kom ik ook een beetje betweterig over, maar de kale opbouw die bij visser aankwam zag er precies hetzelfde uit als de ambu die miesen maanden eerder had geintroduceerd op een ambulance beurs. En er staat inderdaad gewoon ''Binz'' bij de rdw gegevens dat heb ik zelf ook gezien.
Tis een verhaal dat ook bijna niet uit te leggen valt
Achjah noem jij het een mercedes, dan noem ik het een Miesen, naar het bedrijf die de carosserie heeft ontworpen en heeft geproduceerd