0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Ze hadden denk ik liever gehad dat die man op het Malieveld zou staan met zijn shirt, nu is het spontaan en wordt die man opgepakt.Mocht die man zich agressief hebben gedragen tijdens de intocht, dan is het andere koek, maar voor zo'n shirt???
Wat was er gebeurt als sinterklaas/zwarte piet langs deze man was gekomen?
Wat was er gebeurt als sinterklaas/zwarte piet langs deze man was gekomen? Er zijn verschillende mogelijkheden........Heb jij trouwens gezien wat deze man voor dat het filmpje begon gedaan heeft? Ik niet, In je antwoord staat het eigenlijk al.......
En als er een ouder stond, die met zijn/haar verkeerde been uit bed is gestapt om met kindjelief (dat nog goed gelovig is) naar de intocht te gaan, en vervolgens staat er een gek naast je te schreeuwen dat zwarte piet racisme is (en dus niet bestaat). Kan mij inbeelden dat er ouders wat van gaan zeggen en daar toch wat fysieks bij kan komen als hij niet weggaat...
Alsof dat een goed voorbeeld voor de kinderen is.De Nederlandse bevolking kan zich beter druk maken om belangrijker dingen.Man gewond na brute straatroofBuschauffeurs mishandeldMan rijdt in op ambtenaarRover (16) gepakt
Er zijn ook ergere dingen als opgesomde......................