Dat kan allemaal ja, maar blijkbaar zijn er mensen die respect hebben voor de wensen van slachtoffers. Mooi he! Waarschijnlijk bedoeld de filmer dat hij niet op het erf mocht filmen. En dat is geen openbare weg. In dat geval staat de eigenaar in zijn recht. Mocht hij bedoelen dat er helemaal niet gefilmd mag worden heeft betreffende eigenaar het natuurlijk mis. Maar vergeet niet, het is wel zijn huis wat in brand staat. En in het heets van de strijd......
Ik denk dat ik zelf ook zo zou reageren. Meestal is na 1-2 dagen iemand weer tot rust gekomen en doen ze totaal niet meer moeilijk over beeldmateriaal.
Heb dit zelf gehad met een dodelijk ongeval bij ons in Hoogezand. Bekenden van het slachtoffer hadden bezwaar tegen de foto's en video omdat het een bekende was.. kreeg allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd, maar 2 dagen later kreeg ik een mail met excuses voor hun reactie en dat iedereen zijn eigen werk heeft..
Om even weer on-topic te gaan.. was dit de boerderij waar alle eigen huis en tuin opnames opgenomen worden?