Dit is een overval!

Auteur Topic: Dit is een overval!  (gelezen 3885 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Gepost op: 18 november 2011, 21:25:57
Dit is een overval!

Een interessante negendelige documentaire over de politie Groningen die i.v.m. de vele overvallen een SGBO had opgestart. Een leuk kijkje achter de schermen bij de recherche, met voor de liefhebber enkele seconden spoedritjes en wat AT instappen (niet mega spectaculair).

Dit is een overval! [1]

Dit is een overval! [2]

Dit is een overval! [3]

Dit is een overval! [4]

Dit is een overval! [5]

Dit is een overval! [6]

Dit is een overval! [7]

Dit is een overval! [8]

Dit is een overval! [9]

Bron: RTVNoord




Gast

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 18 november 2011, 23:33:50
offtopic:
Geen enkele overval is grappig maar het eerste wat mij te binnen schoot bij de topictitel is een humoristisch plaatje wat ik kortgeleden tegenkwam, de woordgrap is geniaal, ik kan er niks aan doen  ;D

/offtopic.... ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 19 november 2011, 02:14:21
Opvallende hoeveelheid aan informatie in de docu's ...  ::) :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3 Gepost op: 19 november 2011, 17:25:13
Vooral opvallend hoe herkenbaar de AT'ers in beeld zijn.

...maar het hoogtepunt vind ik toch wel de eend die niet herkenbaar in beeld wilt in filmpje 7  ;D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4 Gepost op: 20 november 2011, 02:24:27
Zojuist in 1 adem alle 9 afleveringen zitten kijken en ik vond het meer dan interessant.
Wat mij zeker bevreemde is dat sommige gezichten wel te duidelijk in beeld kwamen. Maar dat is een goed leermoment denk ik dan.
Maar over het algemeen vond ik het zeer leerzaam en hoop dat er meer regio's dit Groningse voorbeeld gaan volgen en meer
gaan laten zien van hoe en wat er allemaal gedaan wordt binnen de politie.
Ik weet wel dat dit een tak van sport is waar ik graag mijn bijdrage aan zou willen leveren.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 20 november 2011, 13:28:52
Zojuist in 1 adem alle 9 afleveringen zitten kijken en ik vond het meer dan interessant.
Wat mij zeker bevreemde is dat sommige gezichten wel te duidelijk in beeld kwamen. Maar dat is een goed leermoment denk ik dan.
Maar over het algemeen vond ik het zeer leerzaam en hoop dat er meer regio's dit Groningse voorbeeld gaan volgen en meer
gaan laten zien van hoe en wat er allemaal gedaan wordt binnen de politie.
Ik weet wel dat dit een tak van sport is waar ik graag mijn bijdrage aan zou willen leveren.

Tsja, ik weet dat bepaalde AT's in Nederland er zelf op toezien. Bepaalde programma's mochten mee kijken waarna er gescreend werdt. Zo te zien is dat hier niet gebeurd, namen, kentekens en zelfs gezichten zijn herkenbaar in beeld. Tévens ben ik van mening dat de politie met dergelijke docu's goed bezig is om te laten zien wat ze doen, het minder goede vind ik dat er wel erg veel info aan de grote klok gehangen wordt  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #6 Gepost op: 21 november 2011, 21:05:55
Tsja, ik weet dat bepaalde AT's in Nederland er zelf op toezien. Bepaalde programma's mochten mee kijken waarna er gescreend werdt. Zo te zien is dat hier niet gebeurd, namen, kentekens en zelfs gezichten zijn herkenbaar in beeld. Tévens ben ik van mening dat de politie met dergelijke docu's goed bezig is om te laten zien wat ze doen, het minder goede vind ik dat er wel erg veel info aan de grote klok gehangen wordt  ::)

Zal waarschijnlijk liggen aan de hoeveelheid kijkers op dat moment.. Denk dat er op landelijke TV beter naar gekeken wordt dan regionaal.. Maar ik vind wel dat daar geen verschil in hoeft te zijn...


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #7 Gepost op: 29 november 2011, 18:11:28
Dikke lol bij Filmpje 7 @0:36!
Hobby Bobby eenheid Den Haag