Hoe is jullie nieuwjaarswisseling geweest

Auteur Topic: Hoe is jullie nieuwjaarswisseling geweest  (gelezen 3034 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 1 januari 2005, 18:42:11
Haaglanden behoorlijk druk geweest, totaal in haaglanden 300 meldingen vanaf 31 december 8 uur tot 1 januari 4 uur. Tussen de meldingen natuurlijk veel buitenbrandjes maar ook drie middelbranden, 1 in den haag, 1 in leidschendam-voobrug en 1 in het westland. Verder niet heel veel bijzondere dingen. ZOetermeer alsmede leidschendam-vooburg hadden beide 3 autospuiten in dienst staan.

Tijdens de jaarwisseling heb ik geen foto's gemaakt maar vandaag overdag nog wel een paar. Voor de geïntresseerden www.bonsang.nl/Fotograaf

Gr. Ricardo en de beste wensen
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 1 januari 2005, 18:59:49
Haaglanden behoorlijk druk geweest, totaal in haaglanden 300 meldingen vanaf 31 december 8 uur tot 1 januari 4 uur. Tussen de meldingen natuurlijk veel buitenbrandjes maar ook drie middelbranden, 1 in den haag, 1 in leidschendam-voobrug en 1 in het westland. Verder niet heel veel bijzondere dingen. ZOetermeer alsmede leidschendam-vooburg hadden beide 3 autospuiten in dienst staan.

Tijdens de jaarwisseling heb ik geen foto's gemaakt maar vandaag overdag nog wel een paar. Voor de geïntresseerden www.bonsang.nl/Fotograaf

Gr. Ricardo en de beste wensen
wel apart die rijdende vuurhaarden :-X ;D


Tazzie

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 1 januari 2005, 19:04:58
bij ons was het ook in eerste instantie rustig, hoewel ...

ouderjaarsdag begon om 6 uur smorgens met een brand in een leegstaande woning.
Oudejaarsavond om 20:15 uur hadden we 1 melding van een vreugdevuur wat op last van de politie uit moest.
Toen om 02:45 uur melding containerbrand.
En terug in de kazerne om 03:25 uur toch nog even wat drinken met elkaar, we hadden net 2 slokken genomen en dan gaat in een keer alle piepers af, best wel een kabaal geeft dat :D.

Het betrof de jeugdsoos die sinds kort gesloten was en geen dienst meer had.

http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=16HNPNvRaK

Al met al heb ik dus een oud en nieuw van 6 uur morgens oudejaarsdag tot nieuwsjaarsdag 8:30 uur zonder slaap  ::)
Dus jullie weten denk wel wat ik zo ga doen  ;D


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 1 januari 2005, 19:31:23

wel apart die rijdende vuurhaarden :-X ;D

Ja he dat vondt ik ook  :) Brand komt naar brandweer toe. De ovd was gepiept om even te komen kijken en die reed er met zwaailichten achter.
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


DDJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116
Reactie #14 Gepost op: 1 januari 2005, 21:09:17
Hier diverse buiten branden en helaas en net zo als Ger@rd ben ik ook een beetje gebakken een half verbrande hand om presies te zijn

Groeten Dik


Geertje

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 1 januari 2005, 21:12:50
Wel hoorde ik vanmiddag nog dat de brandweer voorzorgsmaatregelen had genomen bij een (bewoond) huis, wat gedreigd was in de brand te steken naar aanleiding van rellen eerder dit jaar. >:( >:(
Gelukkig is het niet gebeurd. :-X


BrwBundy

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 1 januari 2005, 21:29:43
Eerst iedereen goed, gelukkig en gezond 2005.

Hier in het dorp is niks gebeurd  :'( alles is rustig verlopen gelukkig. Als we het jaar zo beginnen als vorig jaar kan die grote brand ieder moment komen  ;D .
We zullen zien

Groeten Erik & Sharon


firemanr

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 1 januari 2005, 21:41:48
Eerst iedereen goed, gelukkig en gezond 2005.

Hier in het dorp is niks gebeurd  :'( alles is rustig verlopen gelukkig. Als we het jaar zo beginnen als vorig jaar kan die grote brand ieder moment komen  ;D .
We zullen zien

Groeten Erik & Sharon
En mocht het op hoogte zijn, dan bel je maar even Erik....Starten we gewoon de hoogwerker op.... ;D ;D


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #18 Gepost op: 1 januari 2005, 22:06:29
Allemaal de beste wensen.
Voor het sigma-team had ik parate dienst. D.w.z. geen alchol en in de regio blijven. Om 00:35 ging de pieper. Zie verder topic 'grip2 bij gaslek Zevenhoven'.
Een enerverende jaarwisseling dus. 1e inzet!

RAdeR