Spookrijder A28 Lelystad - Harderwijk 20-11-2011

Auteur Topic: Spookrijder A28 Lelystad - Harderwijk 20-11-2011  (gelezen 3346 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #10 Gepost op: 20 november 2011, 17:06:09
Gelukkig is de spookrijder tot inkeer gekomen.
Hoe vaak gebeurd het eigenlijk nog dat er een spookrijder is? Met de komst van de "Ga Terug"-borden en een gele achtergrond is het toch een heel stuk beter geworden. Ik kan me nog wel herinneren dat er vroeger veel vaker meldingen waren.

Niet zo heel vaak meer. Als het nu nog gebeurd is het bijna altijd of opzet, of iemand die onder invloed van een of ander is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #11 Gepost op: 20 november 2011, 20:19:44
Niet zo heel vaak meer. Als het nu nog gebeurd is het bijna altijd of opzet, of iemand die onder invloed van een of ander is.

In de meeste gevallen betreft het automobilisten welke niet meer bewust deelnemen aan het verkeer. Hierbij denk ik aan senioren (om het netjes te zeggen) en/of mensen met iets heel anders aan het hoofd als autorijden.
Het is dus niet zoals jij suggereert dat men het bijna altijd met opzet doet. Of heb jij statistieken tot je beschikking, welke jij ons kan laten inzien?


riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409