0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Deze uitvoering zou prima kunnen voor de "Politie in Roze". Maar dan verwacht ik ook dat het gaat gelden voor de brandweer en de ambulancedienst. Want die zullen ook wel een roze tak in hun gelederen hebben.
Dan stel ik voor dat we er voor de ambulancedienst hartjes op zetten en voor de brandweer als logo de Dick Bruna brandweer mannetjesGreetZ,Nachtbroeder1978
Je weet het mooi te brengen maar laten we dat maar niet doen. Het zijn tenslotte ook geen botsauto's op de kermis. Die mogen wat mij betreft wat fleuriger maar op straat zou dat echt niet kunnen.
De striping op de neus kofferbak zou ik dan nog wel omkeren (omgekeerde V) maar op zich vind ik het ook niet een verkeerd ontwerp! Alleen het hele dak fluor-oranje is wellicht wat overbodig, de bovenrand-zijkant alleen is voldoende, denk ik?
OK, dan even zonder dollen,sturende pijlen op de zijkanten, fluo oranje voor extra zichtbaarheid (uiteraard op de daklijst meteen reflecterend als contour markering) Valt vast meer op te knutselen maar ben niet zo handig met dergelijke programma's. Als het rustig is tijdens de dienst ga ik wel even kijken of ik er nog wat anders van kan bakken.Uploaded with ImageShack.us(EDIT: en natuurlijk alle pijlen netjes in dezelfde hoek en breedte)GreetZ,Nachtbroeder1978