Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping

Auteur Topic: Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping  (gelezen 270636 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #550 Gepost op: 22 december 2012, 19:23:09
Dat blijf ik dus een kul-reden vinden... voor de belastingen... het is natuurlijk te zot voor woorden dat een overheidsdienst belastingen moet betalen... maar goed... andere discussie...

Overheidsdiensten hoeven ook geen belasting te betalen, echter leasebedrijven wel. En dat hoeft niet of minder wanneer er bedrijfsgerelateerde informatie op te zien is. En daar de meeste overheidsdiensten tegenwoordig leasen.....
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #551 Gepost op: 22 december 2012, 19:44:43
Volgens mij in elk geval een belastingtechnische. En voor het meer blauw op straat gevoel. Al rijdt de postbezorging er in, als de burger maar ziet dat er een auto rijdt met politie er op was de gedachtengang.

Meer blauw op straat is lastig met een brandweervoertuig  ;D ;)


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #552 Gepost op: 26 december 2012, 17:29:15
Of het betalen van MRB afhankelijk is van striping? Mij een biet.... Ik wil alleen maar weten waarom bij de politie de secudaire striping is vervallen.
Groet,
Paulg


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #553 Gepost op: 26 december 2012, 21:14:43
Meer blauw op straat is lastig met een brandweervoertuig  ;D ;)

Uhh, tja, dat dan weer wel.  :D


Q88

  • Motorrijder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Reactie #554 Gepost op: 27 december 2012, 15:16:55
Of het betalen van MRB afhankelijk is van striping? Mij een biet.... Ik wil alleen maar weten waarom bij de politie de secudaire striping is vervallen.
Groet,
Paulg

De enige rede die ik hier zo 1,2,3 kan verzinnen is vanwege de nieuwe slogan op de werkvloer Prio 1 = voor iedereen.
Dit betekend dus dat een kraanwagen, persvoorlichter etc. ook zal stoppen bij een ernstig incident als deze daar toevallig voorbij rijdt en mogelijk de eerste handelingen verricht tot de reguliere surveillancedienst ter plaatsen is en het overneemt.

Dit is echter mijn eigen invulling dus pin me er niet op vast


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #555 Gepost op: 27 december 2012, 19:27:34
Meer blauw op straat is lastig met een brandweervoertuig  ;D ;)

Zo blauw zijn opvallende politievoertuigen ook weer niet, ongeveer net zo blauw als het gemiddelde brandweervoertuig ;D ;)
Als we meer blauw op straat willen moet je toch bij de Kmar of M.E. zijn


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,367
Reactie #556 Gepost op: 27 december 2012, 20:11:23
Misschien gewoon een verkapte bezuinigingsmaatregel (Hoeveel kost zo'n set Scotchlite) ?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #557 Gepost op: 27 december 2012, 23:03:12
Misschien gewoon een verkapte bezuinigingsmaatregel (Hoeveel kost zo'n set Scotchlite) ?

ehm is het Scotch? want dan zou 3M al een goedkopere oplossing zijn. Maar ook daarvoor betaal je gemiddeld 100euri/m. Als je beetje kwaliteit wil.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Arnold van Leeuwen

  • Manschap, chauffeur, bevelvoerder, medewerker OTO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 271
Reactie #558 Gepost op: 27 december 2012, 23:11:06
Als je in een (brandweer)dienstvoertuig langs een incident komt (per ongeluk) wordt er wel van je verwacht op te treden met kennis en kunde. Echter kantoorpersoneel (of andere afdelingen van de "koude" kant) zal nooit hetzelfde kunnen of willen als opgeleid repressief personeel. Daarom is het soms best slim om ongemarkeerd rond te rijden. Overigens stop je wel om te helpen maar de verwachtingen zijn dan gewoon anders. Zo zitten mensen in elkaar.


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
Reactie #559 Gepost op: 29 december 2012, 19:34:33
Meer blauw op straat is lastig met een brandweervoertuig  ;D ;)
Uhh, tja, dat dan weer wel.  :D

hoezo?

bron foto's: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=2890.40
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!