Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping

Auteur Topic: Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping  (gelezen 270679 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

AlexEGM

  • RB Egmond / Strandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #520 Gepost op: 19 oktober 2012, 14:44:26
het valt wel op in ieder geval  0098
Op alle door mij geplaatste foto's zit copyright


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #521 Gepost op: 20 oktober 2012, 23:58:37
Dit ziet er tenminste goed uit en eindelijk iemand die het rapport heeft gelezen en het perfect uitvoerd.  O0  O0

Kan iemand mij even in de richting wijzen van waar ik dat rapport kan vinden ?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #522 Gepost op: 21 oktober 2012, 00:28:32
Kan iemand mij even in de richting wijzen van waar ik dat rapport kan vinden ?

Het rapport stond op de site van de LFR, maar is daar vanaf gehaald. Was via deze link te vinden: http://www.infopuntveiligheid.nl/Publicatie/DossierItem/94/2885/striping-van-voertuigen-voor-openbare-orde-en-veiligheid.html

Ik heb 'm wel op een andere computer staan, dus kan 'm morgen evt. naar je mailen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #523 Gepost op: 21 oktober 2012, 03:40:03
7131 Als je op mijn profiel klikt zie je e-mailadres als je mij mailt dan kan ik het je ook sturen.
Heb het rapport ook op me computer staan, altijd handig als naslagwerk namelijk.

Is het ook mogelijk om een PDF document in een bericht te plaatsen op ons forum ? Weet dat dit op andere fora wel kan door het lid zelf.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen




7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #525 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:28:19
Allen bedankt voor de snelle reacties !! Het is tijd om weer eens wat mensen "wakker" te gaan schudden.


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #526 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:44:37
Misschien heb ik het helemaal mis, maar het schijnt dat er niet al teveel haast gemaakt wordt met de omzetting van de voorstellen in het TNO rapport in de realiteit (enkele uitzonderingen daargelaten). Tegen die achtergrond vind ik het opmerkelijk dat het rapport op de LFR-site niet meer toegankelijk is. Is er iemand hier die de mogelijke redenen kent?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #527 Gepost op: 2 december 2012, 17:10:48
Inmiddels de eerste politiemotor gezien met de nieuwe contourmarkering (en de nieuwe politie-stickers). Motor is spiksplinternieuw, moet zeggen dat het erg goed opvalt allemaal !
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #528 Gepost op: 2 december 2012, 17:14:12
Inmiddels de eerste politiemotor gezien met de nieuwe contourmarkering (en de nieuwe politie-stickers). Motor is spiksplinternieuw, moet zeggen dat het erg goed opvalt allemaal !
Inderdaad, overal waar geen blauw/oranje zit, is de witte markering aangebracht. En niet alleen in het donker, maar ook overdag reflecteert het goed!


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #529 Gepost op: 2 december 2012, 17:17:48
Inderdaad, overal waar geen blauw/oranje zit, is de witte markering aangebracht. En niet alleen in het donker, maar ook overdag reflecteert het goed!
Foto's?  :D
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")