@dielangemotormuis: ... en de GP van Delft in ieder geval ook, alsmede die van Amsterdam en Den Haag.
Ik vind het wel leuk dat over mij in de derde persoon enkelvoud wordt gesproken... Aan die verbeterde K1600 wil ik best wel beginnen maar dat kost een beetje tijd, heb het morgen druk. "Don't hold your breath & watch this space".Intussen is het rond dit topic weer wat rustiger geworden. Nog iemand leuke ideetjes?
@sylvester: in antwoord op je vraag: men neme 1 installatie Gimp 2.6.11 en een flinke portie leergierigheid en geduld, dan komt men een heel eind
Beste FD,
We gunnen je best een paar daagjes vrij hoor. Als je daarna maar als de d*nder hier terug komt om de boel verder af te maken!!
Stel je eens voor dat VW er toch weer uit gaat en er allemaal Opels inkomen. Man, wat moet er dan weer een hoop geshopt worden!
Leuke ideeën? Er zijn zoveel voertuigen (zelfs in de lucht). Maar ik neem aan dat die laatste niet aangepast hoeft te worden, die heeft geen last van zichtbaar of niet zichtbaar zijn.
Ik denk dat we eerst eens moeten kijken wat er tot nu is en wat dan de keuze zou kunnen gaan worden. Misschien een poll met foto's?
Er liggen nog wel een aantal kleine verzoekjes:
Brandweerwagen met groter geel vlak aan de bovenkant (hele dak).
Voorkant veranderen van de brandweerwagen.
Motor met gespoten velgen in fluor-oranje en de kuip in fluor-oranje en het zelfde in fluor-geel.
En misschien was/is er nog wel meer.
Verder nog misschien een discussie waarom de KMar afwijkend is t.o.v. de politie in lay-out. (huidige situatie)
Zou dit niet een zelfde lay-out kunnen zijn als politie, ze doen bijna hetzelfde werk.