Alhoewel dit eigenlijk een beetje offtopic aan het gaan is, dacht ik aan een combinatie van de uitschuifpaal met oranje en blauwe pit en de bij sommige Amerikaanse BMWs gebruikte signalering (zie BMW Motorcycle Fleet Installation maar dan het rood vervangen door blauw en een gedeelte van de lichtunits op de koffer gereserveerd voor amber), opgebouwd als volgt: Dit plaatje is nog niet helemaal compleet - er ontbreekt nog: - valbeugels - luidspreker - contourmarkering in het wit (waarbij de stippen door strepen vervangen worden). Dat is dan wel wat ik een 21e-eeuwse motor noem . Ik ben het helemaal met Skippy eens het is niks geen Offtopic FD wat je geplaatst hebt.
Dit is te gek man wat je gedaan hebt met die motor
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat de politie op een racemotor is gaan rijden zo flitsend ziet het er uit.
Nu krijgt het tenminste stijl en klasse. En wat die gasten van Sirennet.com betreft die hebben echt mooi spul voor de HV-diensten hoor.
Voor mijn gevoel heb ik wel 1 klein minpuntje gevonden en dat is de striping op de witte kont en zijkoffer contra is van de
striping van de motor zelf en ik zou op beide plekken er nog een blauwe band bij tekenen gevoelsmatig.