Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping

Auteur Topic: Ontwikkelingen (geplande en gewenste) in de BZK-striping  (gelezen 270697 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #370 Gepost op: 6 januari 2012, 13:41:11
(...)
Dus nu mogen we zowel met de nieuwe wagen (skoda Yeti) als met de E-one niet meer prio 1 buiten de vliegbases rijden.
(...)
Totdat er ergens een Moerdijkje of Strabrechtse Heidebrandje ontstaat, en dan is weer alles geoorloofd. U weet als Defensiemedewerker ongetwijfeld hoe het werkt  >:D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #371 Gepost op: 6 januari 2012, 17:08:24
Totdat er ergens een Moerdijkje of Strabrechtse Heidebrandje ontstaat, en dan is weer alles geoorloofd. U weet als Defensiemedewerker ongetwijfeld hoe het werkt  >:D

Tsja, dan zetten we er een politiemotorrijder voor of laten een Touran er voor uit rijden onder het mom van begeleiding en ''in opdracht van een daartoe bevoegde hulpdienst''  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #372 Gepost op: 6 januari 2012, 17:47:19
Misschien ook een idee om dit eens te projecteren op een Golf Variant uit de aanbesteding. Ik ben wel benieuwd hoe dat staat O0

Om het realiteitsgehalte iets te vergroten, en om de in dit topic langzaam maar gestaag opdoemende trend naar "onzichtbare" HV-voertuigen  :o  ;D een vroegtijdig einde te bereiden, voeg ik een Golfje Variant toe (nu ook met achterkant).



Wat is beter: Politiewapen op de deur zoals op de Amarok, of tekst zoals op deze Golf?

Moeten de pijlpunten scherper of is dit zo OK? (NB bij fend-off vervlakken ze natuurlijk wel, waardoor de pijlwerking afneemt).
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #373 Gepost op: 6 januari 2012, 17:48:32
Hebben deze voertuigen een "normaal" kenteken of een KL?

Want dan vervallen toch alle regels tov OGS en BZK? Dan kan de strijdmachttop toch toestemming verlenen?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #374 Gepost op: 6 januari 2012, 18:01:04
Om het realiteitsgehalte iets te vergroten, en om de in dit topic langzaam maar gestaag opdoemende trend naar "onzichtbare" HV-voertuigen  :o  ;D een vroegtijdig einde te bereiden, voeg ik een Golfje Variant toe (nu ook met achterkant).



Wat is beter: Politiewapen op de deur zoals op de Amarok, of tekst zoals op deze Golf?

Moeten de pijlpunten scherper of is dit zo OK? (NB bij fend-off vervlakken ze natuurlijk wel, waardoor de pijlwerking afneemt).
Dat heb je zeer netjes gedaan  ;) Mijn complimenten, en ik vind het persoonlijk ook nog eens een mooi voertuig geworden!  O0

Ik zou het blauwe politiewapen niet op de zijkant plaatsen. Ik vind deze niet mooi op een voertuig, deze tekst of hoe hij was met het logotje boven de "O" zou ik eerder doen.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #375 Gepost op: 6 januari 2012, 19:00:13
Hebben deze voertuigen een "normaal" kenteken of een KL?

Want dan vervallen toch alle regels tov OGS en BZK? Dan kan de strijdmachttop toch toestemming verlenen?
Een kenteken van de krijgsmacht en de brandweerwagens vallen dus buiten de WVW. Desondanks heeft men wel te maken met de dienstvoorschriften zoals u weet, en dat betekent ook dat men de geldende wet- en regelgeving niet zomaar mag overtreden. Maar ja, er zijn altijd uitzonderingen  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


firefighterboz

  • hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #376 Gepost op: 6 januari 2012, 19:27:00
een LM-kenteken, idd bij de eerstvolgende grote brand, bellen we gewoon de KMar die mag dan voor ons uit rijden.
was bij moerdijk ook de bedoeling, maar voor die hun motor hadden gestart stonden we er al  ;D


firefighterboz

  • hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #377 Gepost op: 6 januari 2012, 20:10:44


Nieuwe OSC wagen luchtmacht. De nieuwe TS (verwacht over 2 jaar), zal waarschijnlijk een zelfde striping krijgen.


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #378 Gepost op: 6 januari 2012, 20:14:23
Zit hier ook nog redgereedschap e.d. achterin?
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


firefighterboz

  • hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #379 Gepost op: 6 januari 2012, 20:15:49
)

Er zijn zat luchthavens (ook defensie; De Kooy), die met rode wagens rijden. Waarom jullie dan niet? De Klu is de enige die vasthoudt aan geel (voor de voertuigenhobby overigens wel leuk, don't get me wrong :)).

Al sla je me dood!
Eigenwijs zijn?
Daarom proberen ze ook altijd het wiel opnieuw uit te vinden als er nieuw materiaal moet worden aangeschaft.

Zit hier ook nog redgereedschap e.d. achterin?

Voor zover ik weet niet.