Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 382387 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1050 Gepost op: 12 februari 2015, 00:53:10
Citaat van: OlympiaA link=msg=1329955 date=1423635790
Onzin zelfs politie gaf geen teken .Een schaap rechtsaf en de rest volgt.
Ze waren zelf zo stom om rechtsaf te gaan nadat ze stil stonden op de snelweg.
Eens!

Als er 1 schaap over de dam is dan volgt de rest en doet dan alsof ie doofstom is en geeft een ander de schuld.

Na jaren geconfronteerd te zijn met dit soort lulkoek heb ik meer vertrouwen in de gemiddelde RWS medewerker dan in de gemiddelde automobilist. Naast het gegeven dat de automobilist wat "te winnen" heeft met zijn beklag, het scheelt namelijk een paar euro's en een hoop tijd, wordt die RWS medewerker er niet beter of slechter van. Alhoewel loopt de rws medewerker natuurlijk het risico uit zijn schoenen gereden te worden, dus naar welke kant slaat de weegschaal nou uit?

Klassiek verhaal dus:
  • ik kon er niks aan doen omdat ik dronken was, en ik was dronken omdat iemand anders mij steeds drank gaf.
  • tja zij draagt een kort rokje, dat is aanstootgevend en als ik dan aan haar zit dan is het niet goed
  • dat heeft hij wel gezegd maar ik dacht dat hij wat anders bedoelde
  • ik kan toch niet ineens op mijn rem gaan staan als er een bord 50 staat. Daarom reed ik 70?!  998765

Zal ik een nieuwe topic openen: de "slechtste verkeersgerelateerde smoezen van de 20ste eeuw? " 98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #1051 Gepost op: 12 februari 2015, 01:49:14
Citaat van: moppersmurf link=msg=1330143 date=1423698790
Eens!

Als er 1 schaap over de dam is dan volgt de rest en doet dan alsof ie doofstom is en geeft een ander de schuld.

Na jaren geconfronteerd te zijn met dit soort lulkoek heb ik meer vertrouwen in de gemiddelde RWS medewerker dan in de gemiddelde automobilist. Naast het gegeven dat de automobilist wat "te winnen" heeft met zijn beklag, het scheelt namelijk een paar euro's en een hoop tijd, wordt die RWS medewerker er niet beter of slechter van. Alhoewel loopt de rws medewerker natuurlijk het risico uit zijn schoenen gereden te worden, dus naar welke kant slaat de weegschaal nou uit?
ONeens, het kan zijn dat die RWS echt een oprij teken heeft gegeven, dat kunnen wij achteraf niet zien. Ik denk zelf ook dat hij dat niet gedaan heeft, maar dat ze elkaar gewoon gevolgd zijn, maar weten doen we het niet.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1052 Gepost op: 12 februari 2015, 07:54:30
Smoesjes genoeg.... @ mopper... lijkt me best grappig om de meest gehoorde smoezen topic te openen... lol
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Reactie #1053 Gepost op: 12 februari 2015, 11:39:14
@mopper ik kijk er naar uit  ;)


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #1054 Gepost op: 12 februari 2015, 11:53:04
Het begint natuurlijk al bij de vraag of de betrokken automobilisten überhaupt weten wat de aanwijzingen van de RWS medewerker betekenden.... ;)

(Wat niet weg neemt dat ook bij alle beroepsgroepen die wel eens verkeer regelen er niet altijd de juiste tekens worden gebruikt, of aanwijzingen op een onduidelijke manier. )
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


OlympiaA

  • Afzetter
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #1055 Gepost op: 12 februari 2015, 17:51:02
Moet ik het nog duidelijker zeggen ze kregen helemaal geen teken . Ze reden om de bots heen en kwamen toen stil te staan voor het ongeluk.
Dus wie is er nu dom ? Ze reden zelf het afgesloten werkvak in!!!


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #1056 Gepost op: 12 februari 2015, 19:55:47
ah stond jij daar weer eens in de weg te staan ???
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1057 Gepost op: 19 februari 2015, 00:38:45
Citaat van: Bollie link=msg=1330196 date=1423737554
@mopper ik kijk er naar uit  ;)

Pfffff ik niet echt. Trouwens volgens mij bestaat er zelfs een boekje over.

Maar op nummer 1 staat absoluut: "ik moet....." Van de week ook nog een keer of tig gehoord na een afsluiting van een gehele weg. Dat soort reacties toont alleen maar aan hoe egoïstisch onze maatschappij is geworden. "ik moet" je moet helemaal niks! Tis hier geen IS staat maar Nederland en hier hebben we keuzes.

Maar ach bij een rood kruis is mijn reactie dan in de meeste gvallen "inderdaad ik moet ook"  (een bonnetje schrijven) Als we dan toch "moeten" >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #1058 Gepost op: 19 februari 2015, 01:41:42
Ehm, sorry hoor mopper maar ik snap helemaal waar je het over hebt maar jouw collegae hebben hetzelfde probleem. Ook als er gemeld is dat er geen berm is en dat de weg over een meter of 2 er helemaal uit ligt, dan nog "moeten" ze er langs zonder vleugels en binden pas in als ze zien dat ze er ook niet langs kunnen. En dan heb ik het over werkzaamheden die zijn gemeld en die een VKR aan het begin van een weg willen uitleggen.....

Zo is op de A9 ooit een Mercedes twee meter naar beneden gedonderd omdat men niet naar een VKR hoefde te luisteren, op de A6 een Golf zonder vooras afgesleept... en ik kan nog even doorgaan.

Burgers luisteren niet omdat het maar een rood kruis is, HV'rs luisteren niet omdat ze het niet "hoeven".

Ooit heb ik als reactie gegeven op een agent die riep "ik mag jou negeren als agent zijnde" van "Ja, maar ik denk niet dat jij een stuk metaal van 60ton terugkopt". Hij kwam later terug om zijn excuus aan te bieden en daar heeft hij in mijn boekje heel veel respect verkregen.  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1059 Gepost op: 20 februari 2015, 02:19:19
Citaat van: HIT link=msg=1331731 date=1424306502
Ehm, sorry hoor mopper maar ik snap helemaal waar je het over hebt maar jouw collegae hebben hetzelfde probleem. Ook als er gemeld is dat er geen berm is en dat de weg over een meter of 2 er helemaal uit ligt, dan nog "moeten" ze er langs zonder vleugels en binden pas in als ze zien dat ze er ook niet langs kunnen. En dan heb ik het over werkzaamheden die zijn gemeld en die een VKR aan het begin van een weg willen uitleggen.....

Zo is op de A9 ooit een Mercedes twee meter naar beneden gedonderd omdat men niet naar een VKR hoefde te luisteren, op de A6 een Golf zonder vooras afgesleept... en ik kan nog even doorgaan.

Burgers luisteren niet omdat het maar een rood kruis is, HV'rs luisteren niet omdat ze het niet "hoeven".

Ooit heb ik als reactie gegeven op een agent die riep "ik mag jou negeren als agent zijnde" van "Ja, maar ik denk niet dat jij een stuk metaal van 60ton terugkopt". Hij kwam later terug om zijn excuus aan te bieden en daar heeft hij in mijn boekje heel veel respect verkregen.  O0

Gloep! (het geluid van een slikkende mopper)



         (het geluid van een stille mopper)


inderdaad.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens