Mag ik 1 ding zeggen: Nederland is een gedoogland. We gedogen van alles om weet ik veel wat voor reden(en). Zo ook dus een witte pijl en een rood kruis.
Ik ken bijvoorbeeld geen burger die zich houdt aan de maximum snelheid van 30-50-60-80-100-120-130 km/u inclusief mijzelf. Immers we hebben een afwijking van de snelheidsmeter in de auto + die van de apparatuur van de wetshandhaver dus we mogen minstens 7 km/u harder rijden dan de maximum snelheid. Hoe ziek is dat? Maar het is er ingegoten met de paplepel. Nog sterker het is er ingegoten met een caterpillar!
Allemaal stoppen met zeiken dus of we moeten allemaal morgen gewoon maximaal 100 rijden als er een bord A1
langs de weg staat. Anders mag een rood kruis gewoon overschreden worden net als dat een rood verkeerslicht genegeert mag worden.
Nog even en je moet als verbalisant eerst het gevaar maar eens aantonen. Het is niet meer dan slap "politiek" gedrag, net als al die 1000-en-1 smoezen en excuses die volgen als "de automobilst" betrapt wordt. Wat dat betreft zijn de "automobilisten" net kinderen......Een beetje ballen? Ho maar!