Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌

Auteur Topic: Weggebruikers negeren ❌ rode kruizen ❌  (gelezen 385948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

batoutofhell

• Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #1140 Gepost op: 24 maart 2015, 10:22:03
Zoals ik al eerder zei:Rood kruis negeren = rijbewijs in nemen, minstens een week. Bij opschrijven kenteken:Uitnodiging van OvJ voor een bezoekje aan de rechtbank. Wel met voorrang behandelen. Strafeis:Maand ontzegging rijbevoegdheid, boete minimaal 1000 euro.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1141 Gepost op: 27 maart 2015, 00:22:39
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1339001 date=1427149703
Mopper, wat ben ik toch jaloers op Lange en wat vind ik het jammer dat mijn regio niet met de jouwe samenvalt. Want een combi dienst met jou zou ik never afslaan  ;D.

Want je hebt helemaal gelijk in jou opmerkingen. We hebben in nederland al zoveel borden dus gaan we er nog een paar bij verzinnen. Was jij niet van de oplossing met de schrootmachine en de auto van de overtreder? Want ondanks dat we in nederland het een en ander wel goed geregeld hebben, worden sommige mensen wel heel "dom" door dat ze verwachten dat alles voor hun pan klaar gelegd/gezegd word. En o-wee als er iets in de weg zit wat hun tegen houd, want alles moet toch wijken voor hun?

Deze topic was mij even ontschoten  e050 Ik ben ook niet zo veel online dat ik alles kan bij houden.

Wat mij betreft kunnen we altijd wat regelen hoor  ;) Ik ben de beroertste niet, ten minste sommigen zeggen dat.... e050.... nou ja enkelen.... e050.... ik weet wel iemand die dat zegt   998765

Ik heb vandaag nog weer een robbertje met de chef uitgevochten over de handhaving van R610 op 's rijkswegen, het enorme aantal RWS voertuigen dat daardoor het afgelopen jaar slachtoffer is geworden en dat dé oplossing zo ontzettend eenvoudig is. Helaas....

Met dank aan de orginele poster van deze afbeelding  O0
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #1142 Gepost op: 16 april 2015, 21:14:24
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1143 Gepost op: 16 april 2015, 21:37:10
Dat krijg je als je maar 3 meter over je motorkap kijkt. Gelukkig zijn er die andreasstrips. :'(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #1144 Gepost op: 16 april 2015, 22:19:29
Citaat van: Arie link=msg=1344125 date=1429211664
Een 'mooi' voorbeeld.....

https://www.facebook.com/regio15/videos/953751734665791/

::)  ::)  ::)

Oei dat scheelde erg weinig zeg ! Je zal maar net die strips aan het weghalen zijn.....
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #1145 Gepost op: 17 april 2015, 00:00:52
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1146 Gepost op: 20 april 2015, 23:16:05
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1344144 date=1429215569
Oei dat scheelde erg weinig zeg ! Je zal maar net die strips aan het weghalen zijn.....
Néé we moeten die strepen juist weg halen en spijkermatten neer leggen. Top! Dat stom-stuk-vreten rijdt geen meter meer en het kost maximaal 4x banden + schade  
Alles wat de overheid moet doen is een kleine postbus51 advertentie eraan besteden en binnen een paar maanden zijn we van het gelul af.

Maar ja, Tis Nederland hè?! Liever lieve woordjes uitspreken dan een keer boos worden. "Foei! Dat mag niet! En nu voortaan luisteren hè?!"

Wat ben ìk onder de indruk  98uiye

in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1147 Gepost op: 11 mei 2015, 18:25:27
Citaat
LEIDSCHENDAM - De politie heeft zondagmiddag 21 automobilisten beboet omdat ze een rood kruis hadden genegeerd. Dat gebeurde op de toerit naar de A4 bij Leidschendam.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/10-05-2015/tientallen-automobilisten-op-bon-geslingerd-voor-negeren-rood-kruis-op-a4-bij-leid#e1os08cUVVti2rFI.99
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

batoutofhell

• Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
Reactie #1148 Gepost op: 11 mei 2015, 19:09:31
Kon hem ff niet zo gauw vinden, bedankt DiNozzo

xgnoom

• Forum gebruiker
Reactie #1149 Gepost op: 21 mei 2015, 10:04:21
Citaat
Weginspecteurs waarschuwen automobilisten via navigatiesysteem

Rijkswaterstaat doet een proef waarbij weginspecteurs automobilisten via navigatiesystemen kunnen waarschuwen bij ongelukken en pechgevallen. Dit moet de veiligheid van de inspecteurs en van de weggebruikers vergroten. De proef wordt gehouden op snelwegen in en rond Flevoland.

Weginspecteurs van Rijkswaterstaat beveiligen met hun bekende gele pick-ups ongevallen en pechgevallen op de snelwegen. Hun voertuigen worden vaak aangereden. De maatregel moet weggebruikers eerder attenderen op afzettingen, aldus Rijkswaterstaat.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/weginspecteurs-waarschuwen-automobilisten-via-navigatiesysteem~a4036674/