Voor de genoemde dingen vind ik juist wel dat het voor een WIS onderdeel zou moeten zijn van het takenpakket.
Maar het liefst zou ik een KLPD weer in glorie herstelt zien worden maar dat gaat het niet worden.
Ik zou er ook helemaal niet gek van opkijken als in de toekomst door RWS een handhavingsteam/bedrijf wordt aangeworven om te handhaven op de snelwegen, beetje zoals gemeenten dat ook al doen.
Grote vriend HIT: ik ben juist een groot voorstander van het uitbesteden van de rws taken aan een particulier bedrijf. Immers de aanbestedingen hebben in de afgelopen jaren hen postitieve bijdrage geleverd aan de veiligheid in dit land. Maar door de huidige omstandigeheden in het financiele landschap kunnen wij er als overheidsdiensten ook niet aan ontkomen dat we moeten bezuinigen op personeel om zo ons steentje bij te dragen aan te strijd tegen het voorkomen van armlastige politici. Dus zijn we steeeds meer genoodzaakt om achterover te leunen en camera's in te gaan zetten om nu eindelijk eens die automobilist aan te kunnen pakken waardoor het blauw nu
daadwerkelijk die boef kan gaan vangen.
Ik ben dus een groot voorstander van het uitbesteden van de RWS en soort gelijke taken want dan kan de/het/een KLPD nu eens echte boeven gaan vangen! Eindelijk kunnen we nou eens na jaren van zinloze achtervolgingen, AT en OT acties, IBT, VROS, PVRT, HRT en andere trainingen gevolgd te hebben vanachter een beeldscherm een mini uitschrijven en rustig nadenken over hoe we Boris B. in het aankomende donkere-dagen-offensief te pakken gaan nemen. Ik ben er dus ook groot voorstander van dat we straks allemaal als blauw/gele diender zijnde de app "uitzending gemist" op de diensttelefoon krijgen want als ik Boris B gevangen heb kan ik namelijk niet tegelijker tijd naar die camera kijken en Boris B2 door dat rode licht zien rijden. Achteraf is dat natuurlijk veel makkelijker maar ja dan mis ik de realtime overtredingen wat weer aantoont dat ik "uitzending gemist" echt nodig heb.
O ja voor hen die niet snappen dat bovenstaande met een sausje van sarcasme is geschreven: koppie peest (oud nederlands voor knippen en plakken) in google (goochel mag ook) het woord sarcasme en kijk daarna ff in de spiegel. Zeer waarschijnlijk heb je veel te veel goud op de schouders zitten. Mocht je nou van mening zijn dat je niet genoeg goud op de schouders hebt: Dan werk je bij de/het/een VTS(PN). Ben je van mening dat je nu genoeg goud op de schouders hebt: dan had je geweten wat sarcasme was en had je dit niet gelezen. Twijfel je nog? Tja.... moet ik nog meer zeggen......
? Dan ben je leidinggevende bij de politie.