Excuses die post heb ik gemist.
Dus die reactie van moppersmurf met al die hoofdletters en dikgedrukte of rode letters is dus gewoon onjuist. De post gaf de indruk dat de poster nogal overtuigd was van z'n gelijk.
Waarbij ik er even vanuit ga dat de 'Hou Ook Van Jou' het wel gewoon goed heeft.
Sorry ik had je post gemist. Nee, sorry ik heb niet ongelijk maar ook geen ogelijk. Omdat de wetgever zonodig een oplossing moest vinden voor de files heeft men de regels van de wet aangepast/ flexibel gemaakt waardoor verwarring ontstaat. De regel is: een rijbaan afgekruisd door een rood matirxkruis mag niet bereden worden. Net als rijden door roodlicht of het overschrijden van een doorgetrokenstreep. Maar ja.... Politiek?! Drugs gebruiken mag ook niet, maar in Nederland hebben we weer zo'n gedoogbeleid, polderbeleid noemen ze dat dan. Maar ja ...... eigen belang komt dan vaak in het gedrang.
Laten we even confronterend worden: Als een vrouw nee zegt dan ga je ook niet door omdat jij dat wel wil. Dat heet dan het namelijk aanranding of verkrachtig. Maar in het eigenbelang passen we de regels aan omdat we daar ZELF wat mee opschieten. Een vrouw (rood kruis) aanranden kan niet maar een rood kruis boven het wegdek: fffffff ik moet op tijd bij mijn vrouw zijn! Dat een ander daar de dupe van is maakt ons geen reet uit. Daar verzinnen we wel een excuus voor! Dat jij op tijd op je werkt moet zijn maakt voor mijn kinderen toch niet uit?
ROOD betekend NEE! STOP! HALT! NIET VERDER GAAN!
Gedogen leid alleen maar tot verwarring en dat wordt al jaren in dit polderlandje aangetoont!
Dus nee ik heb niet ongelijk! De politiek past de regels aan voor het eigen belang! Ik heb hierin geen eigen belang dus waarom zou ik die simpele regel van: "rood is rood en rood betekend STOP" willen aanpassen???
ELkÉ automobilist die door een middels een rood matrix kruis afgekruisde rijstrook rijdt is een EGOIST! niet meer en zeer waarschijnlijk nog veel minder dan dat!
Wederom zal ik vele zielen op hen tere zieltjes trappen! Mijn posts zijn niet op de persoon gericht en als je je aangesproken voelt: kijk in de spiegel misschien doe je toch echt eindelijk eens iets goed doet. Voel je je niet aangesproken? Steek lekker nog wat langer je kop in het zand. Denk je dat ik gelijk heb? LOL!Mooi gezegde: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet"