Ik heb het allemaal gelezen en ik zou bijna zeggen Pully83 ga eens één keer mee met een WIS bij jou in de buurt dan heb je na één ochtend of avonddienst niet genoeg aan één boekje,gelukkig doen jullie er al véél aan qua handhaven maar nog steeds blijf het oppassen ook al staat er een rood X.
en ik wou ook effe zeggen waren er maar meer van die dienders als jou want niet iedereen heeft altijd zin om dit op te schrijven omdat ze dan allerlei punten hebben van ja we zijn zo weg of begrijpelijk mensen moeten hier er vanaf thv afrit.
groeten, rené
ps. ik lees weer rustig verder mee
Ik zie dat als een compliment. Dus dank daarvoor. Als ik er aan 1 niet genoeg heb, dan neem ik er toch 2 of meer mee.
Ik wil wel even duidelijk maken, dat de zorg voor de slachtoffers voor gaat, zodra dat veilig kan. Maar zodra de mogelijkheid er is, dan sta ik gegarandeerd wat lidmaatschappen uit te schrijven.
Het is een mooi aanbod om een keer met een WIS op pad te gaan. Maar dan ga ik het nog terug krijgen, heb namelijk al wat uitnodigingen staan. Komt dat omdat ik zo aardig ben op dit forum?
ik ben het in deze ook zeker met pully eens. Want waarom moeten de handhavers zich gaan aanpassen aan de mensen, zij houden zich niet aan de regels en dan mag je het van mij voelen ook. En Rene wat jij zegt is misschien wel een ideetje. Gewoon eens op 1 of 2 dagen met elke Wis die dienst heeft die dag een agent mee. Dan heb ik het vermoeden dat ze bij het RDW een aantal extra mensen mogen aannemen om de instroom te kunnen verwerken.
Het RDW? Ik gok dat je het CVOM/CJIB bedoelt voor alle lidmaatschappen? Hahaha