Het lijkt mij belangrijker om eens te onderzoeken waarom bestuurders doorrijden.
Ik denk dat niemand de eerste wil zijn die zijn auto ook daadwerkelijk stil zet voor een afgekruiste snelweg.
Misschien te bang dat er een of andere gek vol achterop knalt, of bang dat er iemand uit de auto komt om jouw te vertellen dat je moet maken dat je doorrijdt.
Ik zou ook raar opkijken als er ineens 2 of 3 rode kruizen boven mijn hoofd verschijnen en zou ook dan inderdaad niet plat op de rem gaan. Als de snelweg echt afgesloten word, verwacht ik dat ofwel iedereen via een afslag de snelweg wordt afgedirigeerd, ofwel dat er politie aanwezig is om zonodig nog een aanwijzing te geven.
Spijkermatten zijn inderdaad een ijdele hoop, ik heb die opmerking ook gemaakt
Als er teveel verkeer op de afgekruiste baan blijft rijden, dan ben ik wel voor algehele afsluiting ! Geld maakt voor sommige leaserijders niet uit. Die liggen niet wakker van E220,=. Tijd is een ander verhaal, als meneer/mevrouw ineens te laat of niet op de geplande afspraak komt, kon het maar zo zijn dat de klant z'n heil zoekt bij een ander bedrijf. Dat zijn de prikkels die nodig zijn.