Nouja dan hadden ze die bocht misschien niet eromheen kunnen maken.
Zoek op internet maar eens naar een filmpje over de heropening van de A10 afrit 13 of de ingebruikname van de nieuwe snelwegscheiding van de A27/A6 daar staan notabene stokken om de 2.5m en in verband maar als mensen ergens heen willen helpt alleen een barrier/vangrail of een harder optreden. In deze gevallen moeten we ook stoppen met het gezeur voor wie of voor wat camera's bedoeld zijn en ook de voortgangscamera's mogen inzetten voor handhaving. En dan niet pamperen met een boete maar invordering rijbewijs, en als kentekenhouders niet willen aangeven wie de bestuurder is/was dan maar een significante boete voor de kentekenhouder en voor vervoerders bij herhaling invordering NIWO vergunning.
Op het filmpje zijn drie vrachtauto's te zien gecamoufleerd die ik daar dagelijks zie rijden en 1 ervan heb ik gisteren gebeld en zijn commentaar was letterlijk "Ik moest daar toch af, dan ga ik toch niet omrijden als iedereen de afrit neemt".
En ik had eigenlijk verwacht dat alle weginspecteurs inmiddels wel boa waren, maar dat is dus helaas nog niet zo.
Velen zijn dat ook, maar het is hetzelfde als bij de blauwe tak. Als je bezig bent met 1 taak ( in dit geval beveiliging ongeval ) dan kan je niet ook zonder je eigen veiligheid in gevaar te brengen een andere taak uitvoeren.