Sorry maat het heeft niks te maken met of dat er politie bij staat of niet. Het heeft te maken met hoe je daar staat. Uitstraling
Ben ik het niet volledig mee eens. Ik heb diverse grote klussen als VKR gewerkt in het land en er zit genoeg volk met
hufterig gedrag tussen die als mening heeft van je bent geen agent dus ik hoef niet te stoppen en wachten voor jou.
Als voorbeeld het gebied rondom de Arena in Amsterdam. Ik heb meegemaakt dat voetgangers netjes je aanwijzingen volgen
maar sommige fietsers en bromfietsers hebben lak aan je ondanks dat er een herkenbare motoragent staat.
En dan is men nog beledigd dat men gelijk aan de kant gezet wordt en een boete krijgt.
Persoonlijk was ik zo'n kreng dat als ik weet dat er een agent staat mee te kijken op een plek dat hij niet opvalt en iemand
gaat de discussie aan en zegt ik blijf niet staan dat ik met een stemverheffing aangaf dat hij moest blijven staan
maar als hij doorrijdt dat de gevolgen voor hem zijn.
En men was dan boos dat men bijvoorbeel 10 of 20 meter verderop een stopteken kreeg van een agent.
En dan gek vinden dat ik dubbel lag van het lachen. Moet je maar gewoon de aanwijzingen opvolgen tenslotte ik had je gewaarschuwd.