Totale onzin en levensgevaarlijk....... wat wil je doen, als verkeersregelaar, met een auto die 100 - 120 km per uur rijd.
Opzij springen!?!?
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt want als je het artikel goed gelezen had dan zag je staan dat men bij de oprit Nieuwendijk de snelweg is opgekomen.
Dus als je bij de afzetting van een oprit een verkeersregelaar neerzet om toezicht te houden dat niemand de afzetting
verwijderd en/of negeerd kan je dit soort situaties voorkomen. Tevens verhoog je zo de veiligheid op het afgesloten wegdeel
voor de mensen die er aan het werk zijn.
Ik heb de tekst nog maar een keer geplaatst en het stuk tekst blauw gemaakt voor je.
De vier bestuurders verklaarden dat de afzettingsborden bij de oprit Nieuwendijk verschoven waren en dat ze zodoende toch maar de snelweg opgereden zijn.
Toen ze de rode kruizen zagen wisten ze niet meer wat ze moesten doen en zijn ze maar door blijven rijden.
Wat ik zie is dat men te veel op de tom tom rijd, ik kan niet zeggen dat dit de oorzaak is, maar dit is een vermoeden.
Ik zie om me heen dat men klakkeloos de tomtom volgt.
De afsluitingen die ik zie zijn over het algemeen goed en zeer duidelijk. Het heeft geen nut om hier "poppetjes' bij te zetten.
Dat een hoop mensen te veel op hun navigatiesysteem vertrouwen ben ik wel met je eens.
Jij vindt het misschien niet nodig om er mensen bij te zetten maar ik heb de ervaring dat er toch regelmatig voor gekozen
wordt om het wel te doen. En dat is o.a. om dit soort situaties te voorkomen zoals op de A27 nu gebeurd is.