Grote brand (woonwagenkamp) Molenland - Wilnis 29-11-2011

Auteur Topic: Grote brand (woonwagenkamp) Molenland - Wilnis 29-11-2011  (gelezen 4948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Reactie #10 Gepost op: 29 november 2011, 15:45:32
De geschrokken bewoners van de ontplofte woonwagen hebben tegenover de politie verklaard dat ze denken dat iets mis was met de elektriciteit.
Ik denk dat de admins geen speculaasjes toestaan (woonwagenbewoners<->elektriciteit<->explosie)....


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 29 november 2011, 15:54:11
Ik denk dat de admins geen speculaasjes toestaan (woonwagenbewoners<->elektriciteit<->explosie)....

Uhm, het gaat hier om een persbericht, niet om speculatie door een lid.


orthello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Reactie #12 Gepost op: 29 november 2011, 19:21:12
Denk dat het vooral gaat om de verbanden/vooroordelen/speculaasjes die je op basis van dat persbericht kan ontwikkelen......  098uo


HBm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 851
  • Overleden, maar niet vergeten
    • "Hulpverleningsforum, een dagelijkse bron voor leering en vermaak"
Reactie #13 Gepost op: 30 november 2011, 01:08:28
Denk dat het vooral gaat om de verbanden/vooroordelen/speculaasjes die je op basis van dat persbericht kan ontwikkelen......  098uo

Daar kan ik geen speculaas van maken...
De bewoners hebben volgens het persbericht aan de politie verklaard dat ze denken dat er iets mis was men hun elektrische installatie. Daar is toch niets verkeerd, vreemd of speculatief aan?

Hoeze vooroordelen? Als er vreemde of verkeerde zaken zouden zijn aangetroffen -ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt-, dan zou de politie en/of de brandweer daar wel ruchtbaarheid aan gegeven hebben.
Niets aan de hand dus, behalve dat de bewoners dakloos zijn en dat zij denken dat de elektrische installatie van hun woning de oorzaak van de brand is.
Voorheen helm met twee strepen - Overleden 21 april 2012