en toch vindt ik dat deze agenten die deze ''kinderen'' zolang hebben vast gehouden ter plekke.....geschoten moeten worden, zal iedereen het er wel niet mee eens zijn, maar het zijn gewoon een stelletje machtswellustelingen, ik werk er heel vaak mee, en er zitten er tussen, die hang ik appart.
ze hebben het verkeerde middel gebruikt om de kinderen vast te houden, en die burgemeester is ook gewoon een zak hout als hij het jaren al niet heeft kunnen regelen, onslaan die man, bij ons gebeurd er iederjaar heel veel tijdens oud en nieuw, het veel op straat brengen van politie, bij ons werden alle toegangs wegen altijd afgezet en iedereen gecontroleerd, als of het niet weken van tevoren het dorp ingebracht was., leid vaak tot provokatie
dit jaar wel veel politie, maar geen afzettingen, geen overdreven controle, ze waren er gewoon (normaal helemaal niets), en wat denk je nog nooit zo'n rustige oud en nieuw gehad, 1 het ziekenhuis in omdat hij met zijn dronken kop met benzine aan het spelen was om het vreugde vuur groter te laten worden, gewoon stom, maar er is nog nooit iemand aangehouden in al die jaren, het bleef bij een ''toespraak''.