Bedrijfsongeval (Postcommandant brandweer Vaassen verongelukt) Dorpsstraat - Vaassen 26-11-2011

Auteur Topic: Bedrijfsongeval (Postcommandant brandweer Vaassen verongelukt) Dorpsstraat - Vaassen 26-11-2011  (gelezen 21444 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Hele trieste dag voor brandweer Vaassen. Veel sterkte gewenst aan alle collega's, familie en alle andere bekenden. :'( :'(

Off-topic: En even kort nog een reactie; in een relatief vroeg stadium wist ik al wel een beetje wat er speelde maar het is erg onverstandig om het een en ander al te publiceren terwijl de familie nog niet ingelicht is. Desondanks wilde ik al wel een topic openen, omdat vele het verband wel zagen tussen de melding en het korpsalarm, de bijzondere inzet van de officieren (HOvD, OvD's, CvD-B en CvD-G), etc. Het nog even achterhouden van informatie is dus bewust en niet om te gaan lopen speculeren. Ik hoop dat een ieder die eerder op de avond hier op heeft gereageerd daar begrip voor heeft. Het is al eens eerder voorgekomen (zie dit topic) en in dat soort gevallen probeer ik er gewoon erg voorzichtig mee om te gaan, maar wel de informatie te delen die beschikbaar is.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Wimzelluv

• Distr. motorsurveillant/Hfdmedew. verkeerstaken
  • Junior gebruiker
  • **
  • Op één been kan je wel degelijk lopen.....
@Stefan: netjes!
Dimmen! (Denk In Mogelijkheden) Vriendelijke groet,  Wim

RJM

• HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Inderdaad Stefan zeer netjes gedaan  O0
Ik was hier al bang voor, nadat je deze topic had aangemaakt.

Ondanks dat het nog niet officieel bevestigd is.
Brandweer Vaassen & familie + vrienden gecondoleerd, en veel sterkte aankomende tijd!  :-\
Burgerhulpverlener, AED-bediener.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Ik vindt het slordig als het bericht nog steeds niet offcieel bekend is gemaakt, dit al wel uitgebreidt terug te vinden is op internet. Mede dankzij twitter. Wacht toch eens tot er offciele berichtgevingen zijn :-X :(

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Inderdaad Stefan zeer netjes gedaan  O0
Ik was hier al bang voor, nadat je deze topic had aangemaakt.

Ondanks dat het nog niet officieel bevestigd is.
Brandweer Vaassen & familie + vrienden gecondoleerd, en veel sterkte aankomende tijd!  :-\

Ik heb hier weinig tot niets aan toe te voegen!
Gecondoleerd en heel veel sterkte aankomende tijd!
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

RJM

• HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Dode bij bedrijfsongeval Vaassen

VAASSEN - Bij een ongeval in een bedrijf aan de Dorpstraat in Vaassen is zaterdag aan het begin van de avond een 50-jarige inwoner van Vaassen om het leven gekomen. Dat meldde de politie.
Het incident vond kort na 19 uur plaats bij Vaassen Flexible Packaging. De man, een werknemer van het bedrijf, was bezig bij een machine met verpakkingsmateriaal, toen hij door een onbekende oorzaak bekneld raakte in de machine. Hulpdiensten rukten met groot materieel uit. Ter plaatse bleek dat het slachtoffer inmiddels was overleden.

Politie, technische recherche en arbeidsinspectie hebben meteen een onderzoek ingelast. Voor de collega’s van de overleden man wordt slachtofferhulp ingeschakeld.

Bron: www.gelrenieuws.nl
Foto: Roland Heitink

RJM

• HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Vaassen Man overleden bij bedrijfsongeval

[Vaassen] Man overleden bij bedrijfsongevalEen 50-jarige man uit Vaassen is zaterdagavond 26 november bij een bedrijfsongeval aan de Dorpsstraat in Vaassen om het leven gekomen. De Arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
Het ongeval werd omstreeks 19.10 uur bij de alarmcentrale gemeld. De man, een werknemer van het bedrijf, was bezig bij een machine met verpakkingsmateriaal, toen hij door een onbekende oorzaak bekneld raakte in de machine.

Ondanks de inzet van de eigen bedrijfshulpverlening en het gewaarschuwde ambulancepersoneel, is de Vaassenaar ter plaatse aan zijn verwondingen overleden.

De Arbeidsinspectie stelt een onderzoek in en voor de collega’s van de overleden man wordt slachtofferhulp ingeschakeld.

Bron: www.nieuwspolitie.nl

Sebosch

• Forum gebruiker
  • 112 als elke seconde telt
Ik vindt het slordig als het bericht nog steeds niet offcieel bekend is gemaakt, dit al wel uitgebreidt terug te vinden is op internet. Mede dankzij twitter. Wacht toch eens tot er offciele berichtgevingen zijn :-X :(

Dit is tegenwoordig moeilijk tegen te gaan.

Op omroepgelderland bij reacties wordt zijn naam al genoemd.

Sterkte aan familie en collega's.

Sebosch

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan

Dit is tegenwoordig moeilijk tegen te gaan.

Op omroepgelderland bij reacties wordt zijn naam al genoemd.

Sterkte aan familie en collega's.

Sebosch

Zojuist is deze reactie verwijderd op de site van omroepgelderland. Had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren.
Zolang er geen officieel bericht is hoort er nog geen naam genoemd te worden. Hoeft trouwens van mij helemaal in dit stadium nog niet. Dat komt later wel.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Zojuist is deze reactie verwijderd op de site van omroepgelderland. Had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren.
Zolang er geen officieel bericht is hoort er nog geen naam genoemd te worden. Hoeft trouwens van mij helemaal in dit stadium nog niet. Dat komt later wel.
Voor hetzelfde geld wil de familie geen eens dat dit openbaar wordt gemaakt. Hij was immers gewoon aan het werk bij zijn gewone baas, hij is geen eens in brandweerdienst overleden. En als de familie dan bepaald dat er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven is dat hun goed recht. Kan er wel honderd keer worden geroepen dat dit moeilijk tegen kan worden gegaan, kan kloppen maar twitter is nog steeds een onbetrouwbare brongever. En opvallend is dat de media ook nog steeds geen woordt reppen over het feit dat hij commandant was. Is in deze ook toaal niet van belang.