GRIP 1 Ongeval (2 voertuigen over de kop/vangrail) A4 R - Leidschendam 04-12-2011

Auteur Topic: GRIP 1 Ongeval (2 voertuigen over de kop/vangrail) A4 R - Leidschendam 04-12-2011  (gelezen 7328 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Misschien omdat het niet altijd nodig is :)

maar in dit geval wel en daarom staat die daar?volgens mij gaat de discussie over de hoogwerker met extra licht?
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Dodelijk ongeval A4

Leidschendam, 04-12-2011
Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft op zondag 4 december 2011 in samenwerking met de politie Haaglanden
een onderzoek ingesteld op de A4 ter hoogte Leidschendam in verband met een ongeval, waarbij de bestuurder van
de bestelauto om het leven is gekomen.
De twee inzittenden van de personenauto zijn ter plaatse door medisch personeel behandeld.
De bemanning van de politieheli heeft overzichtsfoto’s gemaakt van het ongeval.


Omstreeks 06.05 uur is bestuurder van een bestelauto, een 41-jarige man uit Dinteloord, in de flank van
een personenauto gereden die op de rechter rijstrook reed.
De bestuurder van de bestelauto vertoonde volgens getuigen slingerend rijgedrag.
Ten gevolg van de aanrijding is de personenauto tegen de vangrail gereden en sloeg de bestelauto over de kop
en belandde over de vangrail in de rechter berm. De bestuurder van de bestelauto is uit de auto geslingerd en kwam in de sloot terecht.

Getuigen hebben de man uit de sloot gehaald en getracht te reanimeren.

De rijbaan richting Amsterdam is geruime tijd afgesloten geweest.

BRON: Politiepersbericht van het KLPD

Tevens een interview met Frans Zuiderhoek van het KLPD op Westonline.nl
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
In Haaglanden rijdt standaard een redvoertuig mee ivm horizontaal drenkelingentransport. Dat blijkt ter plekke niet altijd noodzakelijk (of mogelijk) en in dit geval is hij blijkbaar ingezet voor verlichting. Hij stond er immers toch al :)


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
In Haaglanden rijdt standaard een redvoertuig mee ivm horizontaal drenkelingentransport. Dat blijkt ter plekke niet altijd noodzakelijk (of mogelijk) en in dit geval is hij blijkbaar ingezet voor verlichting. Hij stond er immers toch al :)

Perfecte reactie, op een voor mij onduidelijke vraag/discussie.

Delta00


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Beelden van het ongeluk op de A4

door omroepwest op 4 dec 2011
Beelden van het ongeluk op de A4 bij Leidschendam. Hierbij viel zondagochtend een dode.
Samen sterk in de hulpverlening!


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Beelden van het ongeluk op de A4

door omroepwest op 4 dec 2011
Beelden van het ongeluk op de A4 bij Leidschendam. Hierbij viel zondagochtend een dode.
Overigens zijn deze beelden een kopie van de beelden op regio15, die al langer online stonden. West heeft deze beelden van ons gekocht.

Er is dus niets nieuws in te zien, bedoel ik  ::)

Peen
Redacteur van


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Overigens zijn deze beelden een kopie van de beelden op regio15, die al langer online stonden. West heeft deze beelden van ons gekocht.

Er is dus niets nieuws in te zien, bedoel ik  ::)

Peen
ik had ze hier nog niet gezien in dit topic, Peen...  ;)
Samen sterk in de hulpverlening!