Aanrijding (ambulance tegen pilaar tankstation) Mernaweg N361 - Wehe-den Hoorn (Gr) 03-12-2011

Auteur Topic: Aanrijding (ambulance tegen pilaar tankstation) Mernaweg N361 - Wehe-den Hoorn (Gr) 03-12-2011  (gelezen 16406 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
En volgens mij nog precies dezelfde ambu ook  :|

@AteAtema Ate Atema
Ambulance 01-141 Leens ligt in de prak, door een ongeval in Wehe Den Hoorn!
10 minuten geleden
Samen sterk in de hulpverlening!

Canonfreak

• Senior gebruiker
:-X :o Ik hoop dat de chaufeur en mogelijk pleeg het er goed van af hebben gebracht. En laat ik helemaal hopen dat er geen
patient inlag want die auto ziet er niet lekker uit.

Er lag GELUKKIG geen patiënt in de auto, ze waren onderweg naar een A1-Melding in Eenrum en zijn (volgens @112groningennl) gelanceerd via de middengeleider. Ook zegt @112groningennl via Twitter dat er 2 gewonden zijn gevallen:

"@112groningennl: brw en ambu aangeslagen nu, veel getuigen zagen et daar, 2 gewonden"

TheBeast

• Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • BHV
was onderweg naar Eenrum Prio 1, gelanceerd door middelgeleide of hoe je dat ook mag noemen.

2 gewonden.

MMT Heli ook ter plaatse geweest (lang leve de nachtvluchten!!!)
Lifeliner 4 just airborne hospital of Groningen for a scramble to Wehe-Den Hoorn (Groningen), proceeding at 1000 feet with 3POB.

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
De Lifeliner is rond 20 over 8 al weer op het UMCG geland. Is daar dus niet meer terplekke.

bron: LVB Eelde/DutchMil via scanner

r.bles

• Ambuchauff
  • Senior gebruiker
Niet normaal zeg!! Hoop dat het mee valt met de collega's!! Paal 20 cm naar voren en het was zeker fataal geweest!!

Sterkte collega's!!  :'(
1:87 modelletjes:  

vesalius

• Senior gebruiker
was onderweg naar Eenrum Prio 1, gelanceerd door middelgeleide of hoe je dat ook mag noemen.

2 gewonden.

MMT Heli ook ter plaatse geweest (lang leve de nachtvluchten!!!)
Lifeliner 4 just airborne hospital of Groningen for a scramble to Wehe-Den Hoorn (Groningen), proceeding at 1000 feet with 3POB.

Heb je hier een bron voor?

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Waarvan?
Heli, heb ik zo wie zo gehoord via de scanner op diverse frequenties dat die onderweg was naar Wehe den Hoorn.

Maar nu spreek ik voor "The Beast", weet niet wat zijn bronnen zijn ;)

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Heb je hier een bron voor?

Ik heb het vermoeden dat http://twitter.com/#!/LuchtvaartN_NL de bron is van het LL4 bericht.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

sylvester1986

• Gast
En volgens mij nog precies dezelfde ambu ook  :|
Ja dat klopt :o

sylvester1986

• Gast
Ongeval met Ambu 41 bij Wehe op N361

Wehe Den Hoorn - Om 18:55 uur een ongeval op de N361 bij de Shellpomp. De ambu was onderweg naar Eenrum voor een prio 1 rit. Hij werd vermoedelijk gelanceerd door een middengeleider waar een wiel op kwam.
Daardoor kwamen ze vol tegen een pilaar aan. De bijrijder was matig aanspreekbaar. Totaal twee gewonden. De hulpverleners waren aangeslagen.  Als er een patient achterin zou hebben gezeten en de verpleegkundige erbij dan was de situatie nog erger geweest.
Later foto - en video.

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/16425/ongeval-met-ambu-41-bij-wehe-op-n361.html