Nieuwe traumahelicopters Rotterdam

Auteur Topic: Nieuwe traumahelicopters Rotterdam  (gelezen 20306 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 1 januari 2005, 21:11:51
k zie t van de week wel, ik zit midden in de vliegroute dus ik zal het van de week wel zien :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Paul SEH

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 2 januari 2005, 05:35:14
Er moet dus nu gewisseld zijn. Ik ben benieuwd.  :D ;D :D


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #42 Gepost op: 2 januari 2005, 14:06:57
Zoals al eerder bekend was gemaakt zouden er op 1 Januari 2005 een drietal nieuwe heli's in gebruik worden genomen. Zojuist zie ik bij mij de lifeliner 2 bij een ongeval landen, maar nog steeds de oude. Weet iemand wanner ze nu wel in dienst komen.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #43 Gepost op: 3 januari 2005, 11:11:50
Hoi Ton,

Zag in de diverse vliegtuigspottersbladen dat er pas 2 registraties aangevraagd zijn.
Ik vermoed dat de derde heli nog niet klaar is.
En van de life-line 1 en 3 zijn al foto''s dus Rotterdam zal wel de laatse zijn
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 3 januari 2005, 11:17:56
De registratie van Lifeliner2 is ook aangevraagd hoor, en heb de heli op Rotterdam Airport binnen zien komen.
Deze was toen nog naakt , maar inmiddels zou de striping er op moeten zitten.


Pierre Breevaart

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 3 januari 2005, 15:37:05
Ik ben zeer benieuwd wanneer de  nieuwe lifeliner van Rotterdam ingebruik wordt genomen. Zou hem graag in het echt willen zien :) De oude lifeliner heb ik in mei van dit jaar gezien op het voetbalveld van Nieuwenhoorn. Daar stond hij op het hoofdveld. WAs een jongen gewond geraakt met voetballen. Heb er zelfs nog foto's van :)


Pierre


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #46 Gepost op: 3 januari 2005, 17:25:54
En er is inmiddels ook een derde registratie aangevraagd.

Hieronder een lijstje
PH-KHDLifeliner 1 Oud
PH-EMSLifeliner 1 Nieuw
PH-KHELifeliner 2 Oud
PH-ULPLifeliner 2 Nieuw
PH-ELPLifeliner 3 Nieuw

Deze 5 helikopters zijn op dit moment geregistreerd op naam van Medical Air Assistance B.V.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #47 Gepost op: 4 januari 2005, 16:01:46
Ja, en de LL1 is trouwens al gewoon inzetbaar hoor, maandag al meteen de eerste uitruk gehad voor een ongeval in castricum,

Hier onder een foto van mijn traumaheli model die er best wel veel op lijkt.... :) ;)



[verwijderd door de admin ivm opschoning]


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #48 Gepost op: 4 januari 2005, 16:09:47
Ik heb net even goed gekeken, maar er zit echt bijna geen verschil tussen mijn model en de echte ;D :D ;D behalve de striping en wat andere details.....

Hoewel ik hem al een paar maanden geleden heb gekocht........Hihi..... ;D


pjbreevaart

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 4 januari 2005, 16:54:03
Beste Jeroen,

IK heb ook zo'n traumahelikopter gekocht. Hij is echt heel mooi. Ja net wat je zegt, klopt niet in de details.

De Oostenrijkse ANWB, de Oeamtc heeft 14 Ec 135,s in dienst. Zij verkopen in hun webshop allerlei souvenirtjes met foto''s van hun traumaheli/reddingsheli waaronder ook een miniatuurmodel. Die klopt ook niet helemaal. Het zwarte om de ramen is op deze heli geel, terwijl dat op de echte helikopers gewoon zwart is.

Hier is dat zwarte om de ramen wel zwart, maar klopt de striping niet echt en de logo's

Ben benieuwd of er ooit ee identiek model verschijnt.  In de winkel hadden ze ook van die brandweer en politieheli's. Die kloppen helemaal niet. De politie krijgt wel nieuwe heli's, maar geen EC 135 toestellen. De brandweer ook niet trouwens.

Pierre