Gemeente Zijpe doet oproep voor AED-Alert

Auteur Topic: Gemeente Zijpe doet oproep voor AED-Alert  (gelezen 1972 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
Gepost op: 10 december 2011, 01:45:02
Oproep Zijpe: aanmelden voor AED-alert

SCHAGERBRUG – De gemeente Zijpe doet een oproep. Mensen die in het bezit zijn van een AED-certificaat worden verzocht zich aan te melden voor AED-alert, via www.burgeraed.nl.

Deze mensen ontvangen een sms als er in de buurt een melding binnenkomt van iemand die reanimatie nodig heeft.

De gemeente wil benadrukken dat zij niet alleen mensen nodig hebben voor het reanimeren, maar ook voor zaken als het opwachten van de ambulance, het eventueel halen van dekens, of het geruststellen van eventuele partners.

Aanmelden kan via www.burgeraed.nl.

Bron: SchagenFM




PatrickW

  • EHV + AED
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
  • EHV + AED
    • OpdePlof.nl
Reactie #1 Gepost op: 20 december 2011, 21:59:32
De gemeente wil benadrukken dat zij niet alleen mensen nodig hebben voor het reanimeren, maar ook voor zaken als het opwachten van de ambulance, het eventueel halen van dekens, of het geruststellen van eventuele partners.

Ik interpreteer het vreemd of het staat er gewoon vreemd, maar om een eventuele onduidelijkheid uit de wereld te helpen:

Ik neem aan dat men zich niet exclusief kan aanmelden als ambulance-opwachter, deken-haler of partner-geruststeller. Toen ik mezelf aanmeldde voor een andere gemeente een tijdje terug waren er twee keuzes: Reanimator of Reanimator+AED Bedienaar en daarbij horen de bovengenoemde taken.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #2 Gepost op: 20 december 2011, 22:17:44
Ach, als ze de link aanklikken en de info lezen komen ze er vanzelf achter.