Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie

Auteur Topic: Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie  (gelezen 246775 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #300 Gepost op: 11 maart 2014, 08:59:30
Citaat van: DKAG link=msg=1249862 date=1394522702
Gelukkig laat ik me helemaal niks wijs maken ;-)
Tuurlijk is die ontwikkeling al gaande….. een Police Municipale. Misschien niet eens zo slecht, maar verdient onze maatschappij dan politiemensen met een “LOI-BOA cursusje - 50 vragen 45 goed beantwoorden”? Dit is ff extreem zwart/wit gesteld. Uit welke vijver ga je dan vissen om het juiste personeel aan te trekken? Die vijver is erg ondiep kan ik je zeggen. Je moet je wel afvragen welk(e) (soort) oud politiemensen als Gemeente BOA aan de slag gaan en waarom  98uiye. Maar goed we hebben het over het uniform……..Het is netjes, maar dat zijn alle uniformen wel.

Haha dat vroeg ik me ook af toen ik benaderd werd door politiemedewerkers met de vraag ' heb je geen plek voor me '. De rede was;  veel gezeik met reorganisatie en salaris bij gemeente is niet eens slechter! Dat zegt veel over de politieorganisatie. Merk wel dat je vooral met de ex-stadswachters van doen hebt want LOI cursusje door de afgekeurde beveiliger is bij ons geen instroomnorm. Min. Mbo 3 HTV-(P) of maatschappelijke dienstverlening MBO 3-4 maar moet dan nog 1,5 jaar naar HTV opleiding. Maar goed we draaien ook niet in de hele grote stad. Bij ons moet je van alle markten thuis zijn. Én niet alleen thuis zijn in het strafrecht maar ook in het bestuursrechtelijk Toezichthouden en alles wat daarbij komt kijken.  8) En nee we zijn niet alleen hierin...stiekum wel geïnspireerd door de Franse police municipale.  >:D

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #301 Gepost op: 11 maart 2014, 10:55:27
Citaat van: Gadgetman link=msg=1249867 date=1394524770
Haha dat vroeg ik me ook af toen ik benaderd werd door politiemedewerkers met de vraag ' heb je geen plek voor me '. De rede was;  veel gezeik met reorganisatie en salaris bij gemeente is niet eens slechter!
Zeg gerust beter, sprak laatst een maatje en die was van politie naar gemeentelijke BOA gegaan en dat betekende voor hem 400 euro extra per maand.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

DKAG

• Forum gebruiker
Reactie #302 Gepost op: 11 maart 2014, 13:56:37
hahahaha en door deze topic stroomt ineens de NP leeg en allemaal proberen bij een Gemeente in dienst te komen nu duidelijk is dat het salaris veel beter is hahahaahaha... :P :D ;D

Gadgetman

• Forum gebruiker
Reactie #303 Gepost op: 11 maart 2014, 19:34:43
Citaat van: DKAG link=msg=1249917 date=1394542597
hahahaha en door deze topic stroomt ineens de NP leeg en allemaal proberen bij een Gemeente in dienst te komen nu duidelijk is dat het salaris veel beter is hahahaahaha... :P :D ;D

De omgekeerde psychologie werkt !! Hehe >:D

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #304 Gepost op: 12 maart 2014, 00:11:04
Ach, dat je niet voor het geld bij de politie moet komen is hopelijk bij aanstelling al duidelijk.

Breaky

• Forum gebruiker
Reactie #305 Gepost op: 12 maart 2014, 00:24:19
Citaat van: Frank. link=msg=1250148 date=1394579464
Ach, dat je niet voor het geld bij de politie moet komen is hopelijk bij aanstelling al duidelijk.

Helemaal mee eens. Ik vind het daarnaast twee totaal verschillende verantwoordelijkheden die ik haast niet tot amper met elkaar wil/kan vergelijken. Natuurlijk zijn er raakvlakken die met elkaar over één stemmen, maar vooraf weet je waar je aan begint en dus ook je salaris. Ik vind het een beetje nutteloos om dit te gaan vergelijken. Bij de politie zijn er ook genoeg mogelijkheden om je salaris tot een hoger niveau te brengen.

Ontopic: Ik vind het nieuwe uniform een schot in de roos. Erg strak en prof. Ook al gaat mijn voorkeur eigenlijk naar de vrouw die in het midden staat. Een worker ipv een nette broek. Dit heeft in mijn ogen toch meer "uitstraling". Zo zou ik mezelf wel zien lopen  0098

sylvester1986

• Gast
Reactie #306 Gepost op: 12 maart 2014, 00:28:05
Citaat van: Gadgetman link=msg=1249867 date=1394524770
Salaris bij gemeente is niet eens slechter!
Uit ervaring weet ik dat 1800/1900 netto niet afwijkend is en dan heb ik het nog niet eens over gemeente BOA's/toezichthouders ;)

Tony-cc

• Forum gebruiker
Reactie #307 Gepost op: 12 maart 2014, 10:29:42
Citaat van: Sylvester link=msg=1250156 date=1394580485
Uit ervaring weet ik dat 1800/1900 netto niet afwijkend is en dan heb ik het nog niet eens over gemeente BOA's/toezichthouders ;)
En dat is netto p/mnd incl. de toeslagen ?
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #308 Gepost op: 12 maart 2014, 12:41:45
Citaat van: Gadgetman link=msg=1249137 date=1394350569
Amsterdam heeft ook aangegeven binnen nu en 2 jaar (ivm afschrijving huidig tenue) over te gaan. Dus dat gaat goed komen.

Gisteren een teamleider van DST-VOV gesproken. Die bevestigde idd dat de gemeente over 2 jaar overgaat, maar misschien al komend jaar.

Ze zijn alleen nog opzoek naar een gele jas/parka omdat ze deze verplciht moeten dragen.

Gadgetman

• Forum gebruiker
Reactie #309 Gepost op: 12 maart 2014, 17:04:35
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1250210 date=1394624505
Gisteren een teamleider van DST-VOV gesproken. Die bevestigde idd dat de gemeente over 2 jaar overgaat, maar misschien al komend jaar.

Ze zijn alleen nog opzoek naar een gele jas/parka omdat ze deze verplciht moeten dragen.

Gele jas.....Stijlgroep Nederland in Tilburg. Gele jas mét nieuwe striping!!!! http://www.stijlgroepbv.nl