Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie

Auteur Topic: Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie  (gelezen 246729 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #540 Gepost op: 11 september 2015, 13:59:05
Afbeelding is gemaakt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #541 Gepost op: 11 september 2015, 16:51:08
Dank je wel DiNozzo  O0. Ziet er inderdaad iets donkerder uit ja. Ben benieuwd wie er meer over kan vertellen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

SpaX

• Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
Reactie #542 Gepost op: 11 september 2015, 17:57:53
Zwart is niet conform de kleurcode. Deze leverancier voldoet dus niet aan eisen voor het modeluniform.

Volgens mij is deze van Mo-Tech
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg

Roy009147

• BOA, OvD-Bz
  • Forum gebruiker
Reactie #543 Gepost op: 12 september 2015, 08:30:37
Deze is zeker niet van Mo-Tech.
Toevallig deze week de kleding van Mo-Tech gepast en deze ziet er zowel qua kleurstelling als model anders uit.
Het veiliheidsvest van Mo-Tech heeft geen schuifpassanten voor de ROT op de schouder, de zakken zijn groter en platter,
er zit klittenband (voor naamlint of iets dergelijks) op de linkerzak en heeft geen drukknopen op de voorkant.
Daarnaast is de kleding van Mo-Tech zo op elkaar afgestemd dat als het vhv gedragen wordt, de striping op de zelfde
hoogte doorloopt en niet zoals in dit geval dat de striping van de polo lager zit dan die van het vhv.
Servo Per Amikeco

Gadgetman

• Forum gebruiker
  • ...zo niet...dan tóch....
Reactie #544 Gepost op: 12 september 2015, 09:06:58
Citaat van: Roy009147 link=msg=1371978 date=1442039437
Deze is zeker niet van Mo-Tech.
Toevallig deze week de kleding van Mo-Tech gepast en deze ziet er zowel qua kleurstelling als model anders uit.
Het veiliheidsvest van Mo-Tech heeft geen schuifpassanten voor de ROT op de schouder, de zakken zijn groter en platter,
er zit klittenband (voor naamlint of iets dergelijks) op de linkerzak en heeft geen drukknopen op de voorkant.
Daarnaast is de kleding van Mo-Tech zo op elkaar afgestemd dat als het vhv gedragen wordt, de striping op de zelfde
hoogte doorloopt en niet zoals in dit geval dat de striping van de polo lager zit dan die van het vhv.

Nee, zéker geen Mo-Tech. Dit is Groenendijk-Imagecare. Een van de laatste partijen die uit de 'resten' politiestof zijn gemaakt. Hun nieuwe producties voldoen wel naar ik begreep.

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #545 Gepost op: 12 september 2015, 12:41:10
Het vest wat op de foto gedragen wordt komt van BSST zelf af. Zowel de platen als de hoes. Wij dragen dit vest ook, echter zonder battenburg balk.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

Hartley

• Medewerker Veiligheid & Service NS
  • Forum gebruiker
Reactie #546 Gepost op: 12 september 2015, 14:18:16
Citaat van: Rutger1 link=msg=1371854 date=1441924981
Iemand die toevallig meer informatie, of misschien zelfs ook foto's, heeft van het nieuwe landelijke uniform voor de groene BOA's welke vandaag is gepresenteerd op de week van de BOA?

En is het bekend of dit uniform enkel bedoeld is voor de boswachters/jachtopzichters, of voor alle domein II BOA's?

Na even googlen kwam ik op deze foto uit. De BOA in de groene blouse draagt het nieuwe uniform. Aldus het artikel.

http://www.natuurtoezicht.nl/wp/natuurvereniging-pleit-voor-landelijk-uniform-groene-boas/
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #547 Gepost op: 12 september 2015, 14:32:13

De BOA in de groene blouse draagt het nieuwe uniform.

Haha welke van de 4? ;D

scorpio

• Senior gebruiker
Reactie #548 Gepost op: 12 september 2015, 18:28:06
Citaat van: Hartley link=msg=1372006 date=1442060296
De BOA in de groene blouse draagt het nieuwe uniform. Aldus het artikel.

In het artikel staat dat de boswachter in het midden (die op de groene catwalk) het nieuwe uniform draagt. En nu kan het aan mijn waarnemingsvermogen liggen, maar volgens mij is dat geen groen maar eerder bruin.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #549 Gepost op: 12 september 2015, 18:43:14
Citaat van: scorpio link=msg=1372022 date=1442075286
In het artikel staat dat de boswachter in het midden (die op de groene catwalk) het nieuwe uniform draagt. En nu kan het aan mijn waarnemingsvermogen liggen, maar volgens mij is dat geen groen maar eerder bruin.

ik zie toch echt donkergroen 0098