Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie

Auteur Topic: Kleding/uniform van handhavers/BOA's vs Politie  (gelezen 246699 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BOA123

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #670 Gepost op: 15 april 2016, 13:25:39
Momenteel dragen wij de kleding van Pebetex, echt super tevreden over!! geweldige pasvorm en draagcomfort. bij de kleding is ook goed gekeken naar het MVO gehalte, het wordt geproduceerd van natuurlijke stoffen. ze kunnen alles aankleden van onze mensen te voet tot de mensen op de bike. de bikerskleding is ook echt super! voor de kogel-steekwerende vesten hebben ze nu een nieuwe buitenhoes met een speciale voering aan de binnenkant, ziet er ook heel netjes uit. het contact met Pebetex loopt heel soepel, we hebben een vast contactpersoon waar we heen kunnen met al onze vragen. leveringen lopen vlot en snel omdat ze goede voorraden hebben. eigenlijk zijn we tot nu toe nog geen minpunten tegen gekomen!!

TS 7233

• Forum gebruiker
Reactie #671 Gepost op: 2 juni 2016, 13:51:12
Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed reageer. Ik ben opzoek naar hesjes voor mijn collega's van handhaving. Ik heb al het eea rondgezocht maar kon niks passends vinden.

Eisen:
Leverbaar in geel en oranje
Uiteraard reflecterende striping
portolus
eventueel zakken
ritssluiting

Is er iemand hier die weet waar dit leverbaar is?

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #672 Gepost op: 2 juni 2016, 14:15:53
Binnen 1 minuut heb ik jou verlanglijstje gevonden op de Portolus na maar daar is wel een oplossing voor te verzinnen.

Op de zoekterm hesje geel met zakken kwam dit qua afbeeldingen er uit.

Doorklikken leverde bijvoorbeeld deze link op.

Wat betreft Portolus op het hesje zou je van elke kleur bijvoorbeeld 1 of 2 hesjes extra kunnen bestellen en dan naar een naaiatelier kunnen gaan en zeggen van "Op deze hesjes wil ik op deze plek een portolus hebben waar je dit extra hesje of deze extra hesjes voor kan gebruiken".
Of woorden van gelijke strekking.

Ik hoop dat je hier alvast wat meer mee kunt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

jelle1983

• BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #673 Gepost op: 16 juni 2016, 19:49:14

Voor onze steekwerende vesten krijgen we dit soort hoes erbij van mo-tech. Eind augustus krijgen we ze als t goed is geleverd. Is speciaal voor de evenementen, verkeer regelen en diensten in het donker.

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #674 Gepost op: 16 juni 2016, 20:08:02
GP 2.0 die gaat er komen, zo zie je maar zaken blijven altijd terug komen haha.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #675 Gepost op: 16 juni 2016, 21:24:06
Citaat van: TS 7233 link=msg=1427376 date=1464868272
Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed reageer. Ik ben opzoek naar hesjes voor mijn collega's van handhaving. Ik heb al het eea rondgezocht maar kon niks passends vinden.

Eisen:
Leverbaar in geel en oranje
Uiteraard reflecterende striping
portolus
eventueel zakken
ritssluiting

Is er iemand hier die weet waar dit leverbaar is?

Ik weet dat de hesjes die de NHT leden hebben gekregen van het Rode Kruis hier aan voldoet. Inclusief portolus.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #676 Gepost op: 16 juni 2016, 23:42:43
Citaat van: jelle1983 link=msg=1430461 date=1466099354

Voor onze steekwerende vesten krijgen we dit soort hoes erbij van mo-tech. Eind augustus krijgen we ze als t goed is geleverd. Is speciaal voor de evenementen, verkeer regelen en diensten in het donker.
Ze hadden beter gelijk de hoes van de politie kunnen gebruiken.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

CPrime

• Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #677 Gepost op: 16 juni 2016, 23:55:56

Verkeer regelen? De gele hoezen van de politie voldoen niet aan de veiligheidsnorm en mogen daarvoor niet gebruikt worden. Die van jullie zijn niet veel anders en lijken mij dis ook niet aan die norm te voldoen. Gaan die dan ook echt voor verkeer gebruikt worden?
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #678 Gepost op: 17 juni 2016, 00:07:06

Wij krijgen over enkele weken ook onze gele hoezen binnen, echter van BSST. Worden gebruikt voor horeca en evenementen etc. Voor verkeer is echter nog steeds een hesje welke voldoet aan de eisen vereist.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #679 Gepost op: 17 juni 2016, 00:10:01
Citaat van: Rutger1 link=msg=1430529 date=1466114826
Wij krijgen over enkele weken ook onze gele hoezen binnen, echter van BSST. Worden gebruikt voor horeca en evenementen etc. Voor verkeer is echter nog steeds een hesje welke voldoet aan de eisen vereist. Of collega's ook daadwerkelijk de moeite nemen om een hesje over het vest aan te trekken is maar de vraag, zoals ook bij de politie of andere diensten zie ik nog vaak dat dit niet gebeurd..
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel