Laat ik even vooropgesteld houden dat ik nooit en te nimmer "zomaar"mijn pompbediende vraag om weg te lopen, dus de discussie dat ik een berisping krijg zal nooit voorkomen en hij zal de zak niet krijgen, als ik namelijk mijn mensen terugtrek is dat niet omdat het zo goed gaat om ons heen.
Ten eerste kun je als HBT, dat staat bij je profiel, je Pompbediende, en in mijn geval mij ook, geen enkele kant opsturen.
Ten tweede je praat wel over piepjes, maar die komen pas in als het al te laat is, dan is de pomp al uit.
Ten derde hoef ik geen enkele optie te verzinnen waarom een pomp uitvalt, dat was de aanleiding ertoe niet eens.
Mocht je er 1 willen kan wel.
Open water verstopping van de zuigkorf, binnen 10 sec terug ben je te laat staat de pomp droog.
Verder hoef ik niet eens bij jou korps, bevalt me hier goed.
Je gaat nu een discussie aan dat ik liever nog zou stoppen met de brandweer dan over zou gaan.
Waar het om gaat is dat als je te ver weg bent je altijd te laat bent.
En ja ik heb het al eens meegemaakt dat ik zonder water ergens stond.
Maar niet toen ik pompbediende was, dat was nog voor mijn tijd als pompbediende.
Gaat er niet om of hij nu fout was of niet, hier was de oorzaak slechte communicatie, het ging wel goed toen/
Hm, niet om het één of ander, maar als ik roep dat IEDEREEN zich 50 meter van het voertuig gaat begeven , dan ga jij 50 meter van ons voertuig staan. Ik heb niet voor niets een rode jas met daarop BEVELVOERDER aan, dus dan doe je wat ik wil. Klinkt nu even heel zwart/wit, maar als jij niet wenst te luisteren ben je niet welkom in mijn blusploeg.
Trouwens wil niet eens in je blusploeg stop dan nog liever dam dat ik zo een BV boven me krijg.