maar ze zijn toch ook binnen geweest? of ben ik de enige die dat op die film ziet? en wat dan de reden is dat ze de brand niet afblussen? weet niet precies hoe die woning in elkaar zit en wat de reden is om dit zo te doen, maar ze zullen daar niet voor jan ... staan. of denken jullie van wel?
feit is natuurlijk wel dat je nooit kunt beslissen of dat wel of niet de goede manier is om een brand aan te pakken. misschien is de reden wel heel goed om het zo te doen? ik weet het ook niet?
Na ja, ik zie op het filmpje geen reden om hem niet vanuit de gang of desnoods door de open ramen af te blussen. ( flashover geweest ? )
De afstand die ze aanhouden en de gebonden straal snap ik niet en voor mij staan ze voor jan met....... ( straalpijpvoering, 3D blustechnieken )
Het enige wat ik zo nog kan bedenken is dat er sprake is van een wietplantage o.i.d. waardoor ze voorzichtiger zijn.
Als dat allemaal niet het geval is, kan ik geen reden bedenken voor drie of vier autospuiten, en daaraan gekoppeld zo'n vertoning
Ik zie aan de achterkant nog een lagedruk met gebonden straal op 1 hoog naar binnen spuiten, ook heel effectief
Met waardering voor eenieders overweging,: zijn we brand aan het uitmaken of een showtje aan het geven ?