Vierdaagsefeesten 2012

Auteur Topic: Vierdaagsefeesten 2012  (gelezen 7320 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Chopsticks

• Forum gebruiker
Gepost op: 24 december 2011, 10:18:54
De oproep is ontvangen (zie onder)! Wie gaat er dit jaar ook heen?

De Vierdaagse altijd al eens van de andere kant willen zien?

Dat kan!

De afdeling Nijmegen e.o. organiseert al meer dan 36 jaar de Eerste hulpverlening tijdens de Nijmeegse Vierdaagsefeesten. De Vierdaagsefeesten beginnen op 14 juli 2012, de zaterdag voorafgaand aan de start van de Vierdaagse en lopen tot diep in de nacht aan het eind van de Vierdaagse week op vrijdag 20 juli 2012.

Ook dit jaar zoeken wij weer vele enthousiaste vrijwilligers die samen met ons dit evenement tot een groot succes willen maken. Dagelijks zoeken wij 60 vrijwilligers die ons willen helpen met de bemensing van alle EHBO posten in de binnenstad. U kunt één dag of meerdere dagen komen helpen. Komt u van ver en komt u meerdere dagen, dan verzorgen wij een slaapplaats voor u. Het is een unieke kans om het grootste meerdaagse muziekfeest van Europa van dichtbij mee te maken en vele leuke mensen te ontmoeten.

Heeft u een geldig EHBO diploma inclusief AED en wilt u deze fysieke uitdaging aangaan, surf dan naar de speciale Vierdaagsefeesten website, http://www.rodekruisvierdaagsefeesten.nl, en klik op de link inschrijven hulpverlening in het menu aan de linkerkant. U kunt zich ook registreren op deze website om zo o.a. in contact te komen met andere hulpverleners en ervaringen met hen op ons forum te delen.

Vele hulpverleners gingen u al voor! We hopen u dit jaar te mogen begroeten!

Hebt u vragen of opmerkingen, dan kunt u mailen naar info@rodekruisvierdaagsefeesten.nl!

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2012, 06:50:11
Ik kan mij niet aanmelden. Krijg geen foutmelding maar kom steeds terug bij het formulier. Heb je hier ook een mail over gestuurd.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2012, 10:39:58
Beste Bernhard,
Dank voor je bericht! Wanneer je terugkomt bij het formulier zijn velden niet juist ingevuld. Je kunt dit zien doordat er rode tekst onder het vak komt te staan wat je niet goed hebt ingevuld. Het formulier werkt verder goed. Er zijn inmiddels al meer dan 30 aanmeldingen binnen en vandaag zijn er ook nog 2 binnengekomen.
Groet,

fotoschieter.nl

• Forum gebruiker
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2012, 11:07:45
Allow beste mensen..

heb me van de week aangemeld voor de 4daagsefeeste in de binnenstad.
Word dit jaar mijn eerste jaar Nijmegen en gelijk de volle week.

Ik ben erg benieuwd hoe en wat alles.. ben nerveus ervoor maar wel al onwijs zin in..
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,

sb79

• NHT hollands midden
  • Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2012, 17:21:00
vanuit gouda zijn we weer van plan om met een aantal mensen te komen
binnenkort beginnen de lessen weer en dan overleggen we met elkaar en komen de formulieren weer die kant op !

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2012, 17:28:39
vanuit gouda zijn we weer van plan om met een aantal mensen te komen
binnenkort beginnen de lessen weer en dan overleggen we met elkaar en komen de formulieren weer die kant op !
Opschieten, want het loopt storm... Inmiddels al ruim 40 inschrijvingen....

ir. Auditor

• Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2012, 20:37:53
Hoe veel mensen zijn er ongeveer voor nodig?

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2012, 22:06:33
Per dag hebben we 46 mensen nodig (ex projectteam en ondersteuning).
Maar 46 inschrijvingen wil nog niet zeggen dat we ook iedere dag al vol zitten. Sommige mensen schrijven zich bijvoorbeeld maar voor drie dagen in en de andere weer voor de hele week. Gemiddeld komt het meestal op de 75-80 man uit (soms meer, soms minder), even afhankelijk van hoeveel dagen iedereen meedoet.

timo

• Forum gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2012, 22:28:56
Nou ik heb me inmiddels ook ingeschreven hoor
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda

sb79

• NHT hollands midden
  • Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2012, 22:32:07
ik heb hem ook ingestuurt !