Lijkt me fantastisch! Nog mooier als de lamp is uitgerust met een draaisysteem zodat je ook opzij kunt richten en een systeem om de lichtbundel te richten (op en neer). Een soort joystick zou voldoende moeten zijn voor de besturing. Het slide systeem zoals in het ontwerp staat, lijkt me wat te beperkt maar dat zou in de praktijk moeten blijken denk ik.
Maar technisch is het volgens mij zeer goed mogelijk, door de LED bak in een doorzichtige kap te laten draaien en te laten kantelen. Heeft het voordeel dat de kap alle krachten (wind) tegenhoudt en het kantel/ draai systeem niet belast wordt. En goedkoop te vervangen bij schade.
Goed idee! Goed ontwerp! Goed initaitief!
Dank je, Moppersmurf voor deze positieve reactie.
Je opmerkingen zijn zeker van invloed. Laten we maar eens kijken wat de anderen er van vinden en dan eens kijken of er een lampenmaker geinteresseerd is.
Met behulp van de schuif van de afstandsbediening is de lamp al te sturen naar b.v. links/rechts enz.
In het model wat ik bedoelde zitten geen draaiende delen, e.e.a. wordt gewoon via een printplaat aangestuurd.
Maar het is zeker het overdenken waard om eens te kijken wat nog meer aan mogelijkheden ontstaan.
Zo had ik zelf gedacht aan een soort pin-point systeem (laser) die je kunt richten op een verdacht onderwerp en dat je dan ongeacht of je zelf als surveillancevoertuig blijft rijden, de lamp toch het object volgt.