Boek: 'Onder Dienders'

Auteur Topic: Boek: 'Onder Dienders'  (gelezen 6624 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2011, 22:24:07
Ik heb het boek hier ook liggen en moet zeggen dat ik het niet bijzonder vind ... Vrij ''hak-op-de-tak'' en in mijn ogen redelijk overdreven en onrealistisch.

Ik ben hem nu aan het lezen en ik ben het met je eens dat het erg hak-op-tak is, moet soms echt goed nadenken waar het
verhaal nu weer speelt. Overdreven, ja misschien wel een tikketje al lees ik sommige dingen die niet helemaal uit de lucht
gegrepen zijn als ik kijk naar onze post. Daarnaast moeten we ook bedenken dat dit boek vrij oud is, in 1997 uitgekomen en
een stuk eerder geschreven. Dus de situatie nu is zeker anders dan de situatie die toen speelde. Ook al zitten er onderwerpen
in die nu nog steeds spelen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2011, 18:31:53
Ik ben hem nu aan het lezen en ik ben het met je eens dat het erg hak-op-tak is, moet soms echt goed nadenken waar het
verhaal nu weer speelt. Overdreven, ja misschien wel een tikketje al lees ik sommige dingen die niet helemaal uit de lucht
gegrepen zijn als ik kijk naar onze post. Daarnaast moeten we ook bedenken dat dit boek vrij oud is, in 1997 uitgekomen en
een stuk eerder geschreven. Dus de situatie nu is zeker anders dan de situatie die toen speelde. Ook al zitten er onderwerpen
in die nu nog steeds spelen.

Om een klein voorbeeld te noemen, de insteek van vrouwen bij de politie is (bij ons in ieder geval gelukkig) 100% anders dan in het boek word omgeschreven ... We moeten natuurlijk inderdaad rekening houden met de verhalen van rond de regionalisering en dat we inmiddels bijna 20 jaar verder zijn  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2011, 23:06:27
Ik heb het boek hier ook liggen en moet zeggen dat ik het niet bijzonder vind ... Vrij ''hak-op-de-tak'' en in mijn ogen redelijk overdreven en onrealistisch.

Toch kan ik je vertellen dat het boek de waarheid héél dicht weet te naderen....   :)

Toendertijd was ik zelf een broekie op de Jan Hen (Pol.bur. Centrum). Andere tijden.... vergeet dat niet...  ;)
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 26 december 2011, 13:22:51
Boek is uit, mocht er iemand interesse hebben, het is te koop ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #14 Gepost op: 27 december 2011, 13:45:31
Hoeveel vraag je ervoor?  :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 30 december 2011, 23:49:21
Juist, even vergeten te vermelden, 10 euro excl. verzenden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !