Game tegen agressie ambulancehulpverleners

Auteur Topic: Game tegen agressie ambulancehulpverleners  (gelezen 9631 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 29 december 2011, 19:40:09
kijk eens op   leitstelle simulator:    http://lstsim.de/ ook een leuke (duitstalige) ambulance meldkamer reality spel.

;)

korte uitleg op:
http://www.feuerwehr-vierkirchen.de/spiele/2010/09/20/leitstellensimulation-online-leitstelle-ludwigsburg/
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 29 december 2011, 20:03:58
pfff ik word al lichtelijk geagiteerd door de ''boze bellers''  ......   en mar letten op de spreiding en meldingen, en de collega is even aant lunchen en roken, lekker hoor...solo achter de meldtafel....  :o :'( :P
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

fotoschieter.nl

• Forum gebruiker
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #12 Gepost op: 29 december 2011, 20:28:20
Vind het wel verslavend... alleen dat irritante muziekje om gek van te worden
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #13 Gepost op: 30 december 2011, 04:14:24
Net al een tijdje gespeeld, 51 levens gered, rang expert met een score in de 26000. Maar als ik
afsluit slaat hij niet op  >:( >:(

Wel een leuk spelletje, al moet ik zeggen dat je de vragen na verloop van tijd wel kan dromen
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #14 Gepost op: 30 december 2011, 14:17:57
Net al een tijdje gespeeld, 51 levens gered, rang expert met een score in de 26000. Maar als ik
afsluit slaat hij niet op  >:( >:(

Wel een leuk spelletje, al moet ik zeggen dat je de vragen na verloop van tijd wel kan dromen

Dat dacht ik ook vanmorgen, maar hadden ze een aantal vragen toegevoegd... :P
Binnen no time had ik 3 kruisjes..  e050
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Panter

• Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 30 december 2011, 14:51:37
Leuk spel, helaas loopt het de hele tijd vast. Zit nu bij 10 levens gered en 120000 score maar komen geen nieuwe meldingen meer..

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #16 Gepost op: 30 december 2011, 15:02:35
Leuk spel, helaas loopt het de hele tijd vast. Zit nu bij 10 levens gered en 120000 score maar komen geen nieuwe meldingen meer..
Klopt, er zit nog een bug in, dat er soms een telefoontje binnenkomt, maar niet op het land, waardoor je niet meer verder kunt en overnieuw moet beginnen.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

CommunicatieVRNHN

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #17 Gepost op: 2 januari 2012, 12:05:00
Er zat inderdaad helaas nog een bug in, die is er nu als het goed is uit. Ambulancecontrol.nl is in vijf dagen tijd al 30.000 keer gespeeld.

Groeten uit Noord-Holland Noord.

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #18 Gepost op: 2 januari 2012, 20:11:53
Ik speelde net en het spel loopt nog steeds vast, kan ook niet opslaan... :(
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

CommunicatieVRNHN

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #19 Gepost op: 3 januari 2012, 10:38:10
Nu zijn de bugs er als het goed is écht uit, al durf ik het niet met honderd procent zekerheid te zeggen. Het blijkt moeilijk om 'm meteen foutloos op te leveren voor alle verschillende systemen (verschillende besturingssystemen, verschillende browsers). We testen het spel nu nog eens uitvoerig. Bedankt voor de feedback!