EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1

Auteur Topic: EO - Het Politiebureau - vanaf 4 jan om 19:28 op Ned 1  (gelezen 38090 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #40 Gepost op: 25 september 2012, 20:28:37
Yaay!  098uo Mijn tv week wordt steeds leuker! Vanavond De rechtbank, morgen het politiebureau en zondag Unit Luchtvaartpolitie
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #41 Gepost op: 26 september 2012, 22:07:45
Net de aflevering gezien via uitzending gemist en is wel weer heel iets apparts vergeleden met Ede. Komt er ook nog een bekende forumlid in voor of weet diegene elke keer de camera te ontwijken  0098. Ook wel leuk om eens een agent van de dierenpolitie te zien, met een niet allerdaagse melding.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 26 september 2012, 22:13:31
Ik vond het af en toe wel een beetje van de hak op de tak. Opeens dat asociale meisje die voor haar grote mond werd aangehouden, maar dan zie je alleen de aanhouding zonder aanleiding of afloop...

Maar vorig seizoen zag je ook een aanzienlijke verandering/verbetering naarmate de serie vorderde, dus dat komt wel goed, denk ik.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #43 Gepost op: 26 september 2012, 22:23:54
Ik vond het ook best tegenvallen, maar we wachten af.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Jim1

• Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 27 september 2012, 20:07:00
Opeens dat asociale meisje die voor haar grote mond werd aangehouden, maar dan zie je alleen de aanhouding zonder aanleiding of afloop...

Ik vond dat opeens toch nog wel lang duren. En dan dat TV gepraat, alles 10 keer: "Doe nou rustig, werk nou mee, houd je mond." Pff, prop d'r in die auto..

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 10 oktober 2012, 19:59:57
En vandaag kon je dus zien dat het werk van een wijkagent niet altijd over rozen gaat  98uiye, ik kreeg echt medelijden met haar.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #46 Gepost op: 11 oktober 2012, 09:22:10
En vandaag kon je dus zien dat het werk van een wijkagent niet altijd over rozen gaat  98uiye, ik kreeg echt medelijden met haar.
Graag gedaan hoor meneer, vooral net alsof doen dat er niets aan de hand is en het altijd kan gebeuren dat je je kind kwijt raakt.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 11 oktober 2012, 20:48:08
Ik vind het best leuk om te kijken! Al zijn er nog geen schokkende/spannende zaken voorbij gekomen, alhoewel er in Vlissingen genoeg gebeurt! Wellicht net op de verkeerde momenten gefilmd?  of het komt nog...
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
Reactie #48 Gepost op: 11 oktober 2012, 23:06:42
Ik vind het best leuk om te kijken! Al zijn er nog geen schokkende/spannende zaken voorbij gekomen, alhoewel er in Vlissingen genoeg gebeurt! Wellicht net op de verkeerde momenten gefilmd?  of het komt nog...
Nou ik vond die omgetrapte fiets wel erg schokkend voor Vlissingen  098uo

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 12 oktober 2012, 02:21:26
Sorry maar ik had er meer van verwacht, heb in een van de afleveringen halverwege weggezapt. Erg zonde er kan veel meer uitgehaald worden...