Tja, ik ben het eigelijk wel met Scorpio eens vandaag! +10 kudos
of zit er iemand anders op zijn toetsenbord te typen? Ik herken hem niet meer van vorige week namelijk. (no offence scorpio... )
Ik ben echt niet anti politie, zoals een aantal van jullie wellicht dachten/denken
. Ik heb nog steeds dezelfde mening. Als in het topic van vorige week de agenten die achter mij zaten gekozen hadden om het blauw aan te zetten, was ik niet eens aan mijn inhaalactie begonnen. Dat deden ze echter niet, en aangezien ik in het donker aan een paar koplampen niet kan zien dat ik te maken heb een politieauto, is het heel irritant wanneer er iemand zo dicht achter je gaat rijden.
Dat dit jullie wordt aangeleerd en jullie dit kennelijk niet gevaarlijk vinden, doet niets af aan hoe het op mij overkomt, zeker als je niet eens in de gaten hebt dat het een politieauto is! Ik denk dat dit laatste filmpje laat zien dat je redelijk veillig maar toch met behoorlijke snelheid door het verkeer kan verplaatsen door alleen de blauwe lichten aan te zetten, ondanks dat er weggebruikers zijn die je bewust of onbewust geen voorrang verlenen of wellicht niet eens tijdig in de gaten hebben dat jullie daar aan komen.