112meldingen
18:58:59 19-11-12 | | A1 (GG: ANH-INCI-2) PEUTERSPEELZAAL DE BASSER GOUDENREGENSTRAAT 29 THV ENKHUIZEN - 1602RK 29 TH |
: 0220999 : Monitorcode Ambulancepost Noord-Holland Noord
: 0220107 : Ambulance-10-107 West Friesland
Gelijktijdig met deze melding ging het mobieltje, mijn jongste zoon aan de telefoon dat zijn broertje gevallen was op zijn rug. Kon even niets meer bewegen. Zouden gaan kijken bij een oefening van BRW Enkhuizen en eventueel "slachtoffer" spelen. Tja dat spelen werd dus ff echt slachtoffer, melding gedaan door de BRW en de oefening iets later van start, de Ambu en KLF stonden in de weg voor de TS.
Opmerking van de ambu, de melding is gedaan door de BRW maar ik zie alleen een duitse (
) ... waarop een aanwezige BRW medewerker zegt "Maar we zijn er wel hier bij het SO"
Om ruimte te maken voor de (nog aanrijdende) Ambu heb ik wel een van mijn eigen regels overboord gezet en de KLF door een ander netjes laten parkeren en zo kon de BRW medewerker ook een heel klein stukje met de KLF rijden.
Al met al goed afgelopen beide zoons zijn weer thuis, geen verder vervoer richting ZH noodzakelijk.
Wel bok irritant al dat volk wat om je p*ten loopt te draaien terwijl ze niks bij het ongeval te zoeken hebben.